نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

از کاور نسخه‌ کانادایی بازی NBA 2K18 رونمایی شد

کمپانی 2K Sports برای اولین بار از کاور متفاوت نسخه‌ کانادایی بازی NBA 2K18 رونمایی کرد.

طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی 2K Sports از کاور متفاوت نسخه‌ی کانادایی بازی NBA 2K18 رونمایی کرده است که در آن دمار دروزان بازیکن باشگاه تورنتو رپترز این جایگاه را به خود اختصاص داده است. پیش از این تصویر کایری اروینگ به عنوان ستاره‌ی روی جلد بازی انتخاب شده بود و این اولین باری است که منطقه‌ی کانادا دارای کاور متفاوت نسبت به سایر مناطق است.

دروزان در یک بیانیه‌ی مطبوعاتی در این خصوص گفت:

این افتخار بزرگی است که تصویر روی جلد نسخه‌ی کانادایی بازی NBA 2K18 پس از هشت سال بازی در تیم تورنتو رپترز به من اختصاص یافته است. طرفداران در اینجا (کانادا) بسیار پرشور هستند و معرفی کاور ویژه برای این منطقه یقینا جالب است.

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۲۸ شهریور (نوزدهم سپتامبر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. بازی یک نسخه ۱۵۰ دلاری به نام Legend Edition هم دارد که شامل محتوای بیشتر بوده و روی کاورش تصویر بازیکن بسکتبال اسطوره‌ای NBA، یعنی شکیل اونیل نقش بسته شده است.

تصویر کاور متفاوت نسخه‌ی کانادایی بازی را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با زومجی به اشتراک بگذارید.

 NBA 2K18 Cover


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده