نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

مبادله بازیکن روی کاور بازی NBA 2K18 کار دست کمپانی 2K داد

کایری اروینگ، ستاره روی کاور بازی NBA 2K18 به تیم بوستون سلتیکس رفته و کمپانی 2K را دچار دردسر کرده است.

مدتی می‌شد که شایعاتی در مورد انتقال کایری اروینگ، ستاره روی کاور بازی NBA 2K18 به تیمی دیگر به گوش می‌رسید. چندی پیش این خبر تایید شد و طبق گزارش شبکه تلویزیونی ESPN، دو تیم NBA کلیولند کاوالیرز و بوستون سلتیکس برای یک مبادله بلاک باستر به توافق رسیده‌اند که به واسطه این مبادله اروینگ به تیم سلتیکس پیوسته است. قبلا گزارش دیگری از درخواست اروینگ برای کلید خوردن این مبادله منتشر شده بود و گفته شده بود اروینگ از بازی کردن کنار لبران جیمز، بزرگترین ستاره لیگ NBA ناراضی است.

در هر صورت این مبادله برای کمپانی 2K و بازی NBA 2K18 دردسرساز شده و کمپانی را در موقعیت ناخوشایند و جالبی قرار داده است. در صورتیکه 2K نتواند پیش از عرضه بازی به فروشگاه‌ها کاور آن را تغییر دهد، اروینگ با لباس تیم سابق خود روی کاور بازی خواهد بود. تیم تبلیغاتی استودیو 2K Sports بدون شک از این مبادله دل خوشی ندارند.

کمپانی 2K در توییتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و با توجه به پیام «اوپس» کمپانی و انتشار تصویر اروینگ با لباس کلیولند کاوالیرز روی کاور NBA 2K18، به نظر می‌رسد 2K با این شرایط به خوبی کنار آمده و حتی با آن شوخی هم کرده است. 

در مجموع هر اتفاقی هم که رخ دهد، اروینگ همچنان یکی از بزرگترین بازیکنان بسکتبال حرفه‌ای بوده و از بازیکنان باکیفیت لیگ NBA محسوب می‌شود. بنابراین اروینگ برای هر تیمی هم که بازی کند، احتمالا تاثیر خاصی بر تسلط بازی NBA 2K18 در بازار بازیهای ویدویی NBA نخواهد گذاشت.

در ضمن خوب است اشاره کنم «دمار دروزان» از تیم تورنتو رپتورز روی کاور نسخه کانادا بازی NBA 2K18 است، بنابراین مبادله اروینگ روی همه مناطق تاثیری نخواهد گذاشت. تازه امکان خرید یکی از نسخه‌های ویژه بازی هم وجود دارد که تصویر شکیل اونیل روی آن نقش بسته است.

نکته جالب هم اینکه اولین بازی بوستون سلتیکس در فصل جدید NBA برابر کلیولند کاوالیرز بوده و اروینگ بایستی در برابر تیم سابق خود بازی کند.

بازی NBA 2K18 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده