// چهار شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

سری بازی های The Witcher را با ۸۵ درصد تخفیف در استیم خریداری کنید

تخفیف‌های این هفته Midweek Madness Sale استیم شامل مجموعه The Witcher شده است و بازی‌های این سری نهایتا با ۱۵ درصد قیمت واقعی به فروش می‌رسند.

اولین بازی سری بازی‌های The Witcher که جزو بر‌ترین‌ مجموعه‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی بوده و در بین بازیکنان از محبوبیت بسیاری بر‌خوردار است، در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و دنباله‌های آن تحت عنوان بازی The Witcher 2: Assassins of Kings و بازی The Witcher 3: Wild Hunt به تر‌تیب در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۵ در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، تمامی محتویات این مجموعه اعم از بازی‌های سری و نسخه‌های مختلف آن و بسته‌های الحاقی در تخفیف Midweek Madness Sale فروشگاه استیم قرار گرفته‌اند و تا تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) با حداکثر ۸۵ درصد تخفیف قابل خرید خواهند بود.

علاقه‌مندان به مجموعه ویچر می‌توانند نسخه ارتقا یافته اولین بازی این سری یعنی بازی The Witcher: Enhanced Edition Director’s Cut را که دارای ویژگی‌های اضافه و بهبود‌های فنی است، با قیمت ۱.۴۹ دلار خریداری کنند. نسخه Game of the Year بازی The Witcher 3: Wild Hunt که با بیش از ۸۰۰ جایزه لقب پر افتخار‌ترین بازی تاریخ را یدک می‌کشد، با قیمت ۲۴.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. نسخه مذکور علاوه بر بازی اصلی و بسته‌های الحاقی رایگان، شامل دو بسته الحاقی غیر رایگان این بازی یعنی بسته‌های الحاقی Blood and Wine و Hearts of Stone است. اما اگر هم‌اکنون بازی The Witcher 3: Wild Hunt را اختیار داشته و قصد خرید بسته‌های الحاقی را داشته باشید، می‌توانید با پرداخت ۱۲.۴۹ دلار اقدام به خرید Expansion Pass کنید. همچنین امکان خرید جدا‌گانه بسته‌های الحاقی Hearts of Stone و Blood and Wine به تر‌تیب با پرداخت ۴.۹۹ دلار و ۹.۹۹ دلار وجود دارد.

علاوه بر دو بازی ذکر شده، بازی‌های The Witcher Adventure Game و The Witcher 2: Assassins of Kings نیز در تخفیف Midweek Madness Sale قرار گرفته‌اند. علاقه‌مندان به نسخه دیجیتالی بازی رومیزی The Witcher می‌توانند آن را با ۷۵ درصد تخفیف و با قیمت ۱.۴۹ دلار خریداری کنند. همچنین بازی The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition با ۸۵ درصد تخفیف در دسترس کاربران شبکه استیم قرار گرفته است. لیست قیمت و تخفیف‌های سری ویچر در Midweek Madness Sale را در زیر مشاهده می‌کنید:

اسم بازیقیمت تخفیفقیمت اصلی
The Witcher 3: Wild Hunt – Game of the Year Edition۲۴.۹۹ دلار۴۹.۹۹ دلار
The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine۹.۹۹ دلار۱۹.۹۹ دلار
The Witcher 3: Wild Hunt – Hearts of Stone۴.۹۹ دلار۹.۹۹ دلار
The Witcher 3: Wild Hunt۲۳.۹۹ دلار۳۹.۹۹ دلار
The Witcher 3: Wild Hunt – Expansion Pass۱۲.۴۹ دلار۲۴.۹۹ دلار
The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition۲.۹۹ دلار۱۹.۹۹ دلار
The Witcher: Enhanced Edition Director’s Cut۱.۴۹ دلار۹.۹۹ دلار
The Witcher Adventure Game۲.۴۹ دلار۹.۹۹ دلار

پیش از این اعلام شد که شبکه نت فلیکس در حال ساخت سریالی بر‌ اساس رمان The Witcher است که کمپانی سی‌دی پراجکت رد، سازنده بازی‌های اقتباسی این مجموعه دخالتی در آن نخواهد داشت. با این حال گرالت در این سریال با الهام از مجموعه بازی‌های کمپانی مذکور به تصویر کشیده خواهد شد. به مناسبت تایید ساخت سریال لایو اکشن سری مجموعه ویچر در مطلبی به سراغ بازیگرانی رفته‌ایم که دارای ویژگی‌های لازم برای ایفای نقش گرالت هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده