نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

سی دی پراجکت رد دخالتی در ساخت سریال The Witcher ندارد

سی دی پراجکت رد، سازنده بازی‌های The Witcher، اعلام کرد که این کمپانی نقشی در ساخت سریال ویچر نخواهد داشت.

چند روز پیش بود که شبکه نت‌فلیکس رسما از ساخت سریالی براساس رمان The Witcher خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که کمپانی سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt RED) که وظیفه ساخت سه‌گانه بسیار موفق بازی The Witcher را بر عهده داشته است، نقشی در ساخت سریال آن نخواهد داشت. این کمپانی در مصاحبه با وب‌سایت IGN اعلام کرد که آن‌ها در ساخت سریال The Witcher که چند روز پیش اعلام شد قرار است توسط شبکه نت فلیکس تولید و منتشر شود، دخالتی ندارند. نماینده این کمپانی به IGN گفت:

کمپانی سی‌ دی پراجکت رد هیچ دخالتی در ساخت این سریال نخواهد داشت. همه ما می‌خواهیم که این پروژه به بهترین شکل ممکن تولید و ساخته شود و همه ما مشتاقانه منتظر تماشای آن از شبکه نت‌فلیکس هستیم.

The Witcher 3

در ادامه این استودیو اضافه کرد که ممکن است برای ساخت این سریال از بازی The Witcher هم الهام گرفته شود؛ اما این به معنای دخالت کمپانی در ساخت سریال نخواهد بود. همچنین این استودیو در ادامه توضیح داد که مجموعه رمان‌های فانتزی The Witcher که شامل هشت رمان فانتزی اثر اندری ساپکوفسکی می‌شود، در سراسر جهان محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. ساپکوفسکی پیش از این گفته بود که پولی از فروش بازی‌های مجموعه The Witcher دریافت نمی‌کند. او به عنوان مشاور در تیم ساخت و تولید این سریال حضور خواهد داشت و به ساخت آن کمک خواهد کرد.

مجموعه بازی‌های The Witcher محبوبیت بسیاری در سراسر جهان پیدا کرده است. بازی The Wticher 3: Wild Hunt در ۶ هفته نخست انتشار خود موفق شد بیش از ۶ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش کند و در مجموع تاکنون بیش از ۲۵ میلیون نسخه از سه‌گانه بازی The Witcher به فروش رفته است. توماس باگینسکی که پیش از این، کارگردانی ویدیوهای آغازین هر سه بازی The Witcher و همچنین کارگردانی اولین تیزر تریلر بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده داشته است، کارگردانی حداقل یک قسمت از هر فصل سریال The Witcher را بر عهده خواهد داشت.

با این حال، اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ انتشار، اسامی بازیگران و نام دیگر کارگردان‌های سریال The Witcher اعلام نشده است و در حال حاضر فیلمنامه این سریال در دست نوشتن است. فیلمنامه سریال اقتباسی از تمامی رمان‌های ساپکوفسکی خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده