نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۷

ساخت سریال The Witcher توسط شبکه نت فلیکس تایید شد

شبکه نت فلیکس رسما از ساخت سریالی براساس رمان ویچر (The Witcher) خبر داد.

شبکه نت فلیکس از ساخت و تولید سریالی براساس مجموعه رمان‌های The Witcher که شامل هشت رمان فانتزی اثر اندری ساپکوفسکی می‌شود، خبر داد. پیش از این، کمپانی سی دی پراجکت رد سه بازی بسیار محبوب براساس این مجموعه تولید و منتشر کرده بود که این سه‌گانه بارها با ستایش گیمرها و منتقدان روبه‌رو شده است. ساپکوفسکی که پیش از این گفته بود پولی از فروش بازی‌های مجموعه The Witcher دریافت نمی‌کند، به عنوان مشاور در تیم ساخت و تولید این سریال حضور خواهد داشت و به ساخت آن کمک خواهد کرد. او در بیانیه منتشر شده توضیح داد:

من بسیار هیجان‌زده هستم که شبکه نت‌فلیکس تصمیم گرفته است اقتباسی تلویزیونی براساس داستان‌های من بسازد. این سریال به منابع و تم‌های رمان اصلی که سی سال صرف نوشتن آن کرده‌ام، وفادار خواهد بود.

توماس باگینسکی که پیش از این، کارگردانی ویدیوهای آغازین هر سه بازی The Witcher و همچنین کارگردانی اولین تیزر تریلر بازی Cyberpunk 2077 را بر عهده داشته است، کارگردانی حداقل یک قسمت از هر فصل سریال The Witcher را بر عهده خواهد داشت. با این حال، هنوز مشخص و شفاف نیست که این سریال روی کدام یک از داستان‌های این رمان‌ها تمرکز خواهد داشت. شان دانیل و جیسون براون، تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Witcher، در بیانیه منتشر شده گفتند:

سریال The Witcher داستان یک خانواده غیر متعارف را روایت می‌کند که در کنار هم برای یافتن حقیقت در یک جهان بسیار خطرناک مبارزه می‌کنند. در این سریال شاهد شخصیت‌های اصلی، خنده‌دار و شخصیت‌هایی که دائما باعث شگفتی ما می‌شوند، خواهیم بود و ما بیشتر از این نمی‌توانیم صبر کنیم تا به آن‌ها در شبکه نت‌فلیکس زندگی داده شود. این شبکه خانه مناسبی برای داستان‌سرایی نوآورانه است.

The Witcher

کمپانی Platige Image که یک کمپانی فیلمسازی و تولیدکننده جلوه‌های بصری و ویژه لهستانی است، در ساخت سریال The Witcher مشارکت خواهد داشت. همچنین باگینسکی و جارک سوکو که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور دارند، در این بیانیه اضافه کردند که پیغام‌های کتاب در سریال حذف نخواهند شد:

یک بخش اخلاقی و فکری عمیق در این کتاب‌ها وجود دارد که فراتر از این سبک است. این یک داستان در مورد دنیا و چالش‌های امروز ما است که در زیر یک پوشش فانتزی قرار گرفته است. این کتاب یک داستان در مورد همه ما است. این داستان در مورد هیولاها و قهرمان‌هایی است که درون قلب همه ما وجود دارند.

هنوز تاریخ انتشار، اسامی بازیگران و نام دیگر کارگردان‌های سریال The Witcher اعلام نشده است و در حال حاضر فیلمنامه این سریال در دست نوشتن است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده