نویسنده: میثم خلیل زاده
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸

افکت‌های بصری موضوع تریلر جدید بازی Sea of Thieves

در چهارمین سری از ویدیوهای بازی Sea of Thieves، استودیوی ریر به جزئیات افکت‌های بصری این بازی پرداخته است.

استودیوی ریر روز گذشته جدیدترین تریلر از مجموعه ویدیوهای معرفی بازی Sea of Thieves را منتشر کرد. در این ویدیو آندریاس اوبرگ، مدیر جلوه‌های بصری (VFX) استودیو رير در رابطه با ویژگی‌های افکت برخورد توپ به بدنه کشتی، دود برخواسته از شلیک توپ و همچنین حرکت آب صحبت می‌کند. در بخشی از ویدیو شاهد برخورد زیبای آب با کناره‌های صخره و همچنین کشتی دزدان دریایی هستیم. بخشی کوتاهی از توضیحات نیز با تصاویری از برخورد توپ کنن با بدنه کشتی همراه است.

استودیوی ریر پیش از این نیز سه ویدیوی دیگر را از مجموعه Tavern Talk با توضیحات توسعه‌دهندگان منتشر کرده بود. در حالی که در اولین ویدیوی شاهد ارائه توضیحاتی پیرامون کیفیت آب در بازی بودیم، در قسمت دوم و سوم به ترتیب ویژگی های ابرهای بازی و همچنین نمایش غروب و طلوع آفتاب مورد بحث قرار گرفته‌اند.

|

بازی Sea of Thieves سال آینده میلادی به عنوان بخشی از قابلیت Play Anywhere در کنار ایکس‌باکس وان برای رایانه های شخصی نیز معرفی می‌شود. استودیوی ریر در اظهار نظری، Sea of Thieves را بهترین محصول خود تا به امروز معرفی کرده است. در صورت که این بازی را به صورت دیجیتالی برروی هر یکی از پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان یا رایانه‌های شخصی خریداری کنید، نسخه دیگر به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده