نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر جدید Sea of Thieves کیفیت بالای آب را نشان می‌دهد

اخیرا تریلر جدیدی از بازی Sea of Thieves منتشر شده که کیفیت بالای آب در بازی را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

بیش‌تر وقت شما در بازی Sea of Thieves، روی عرشه کشتی و در دریا‌ها و اقیانوس‌ها سپری خواهد شد. به همین دلیل هم استودیو رِیر (Rare)، سازنده بازی، تلاش زیادی کرده تا کیفیت بصری آب در بازی بسیار زیبا باشد و در این مساله در تریلر‌های پیشین بازی هم به وضوح دیده می‌شد. این استودیو اخیرا یک ویدیو جدید از بازی خود منتشر کرده که تمرکز اصلی آن روی نشان دادن کیفیت بالای آب است و همچنین طراحان این بخش از بازی هم در این ویدیو توضیحاتی در مورد اهمیت آب و چگونگی طراحی آن ارائه می‌کنند. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

اندی دنیسون، طراح نرم‌افزاری و مارک لوکاس، مهندس ارشد نرم‌افزاری استودیو ریر، اعلام کردند که برای طراحی آبِ زیبا، آن‌ها ابتدا بازی‌ها و فیلم‌های هالیوودی را که آب زیبایی داشتند، بررسی کرده‌اند. تیم طراح بازی همچنین دریا و اقیانوس‌های واقعی را از نزدیک بررسی کرده تا تاثیر و بازتاب نور از سطح دریا را تا حد ممکن شبیه به واقعیت طراحی کند. این مورد مخصوصا در هنگام غروب و طلوع آفتاب در بازی مشهود‌تر است.

سازندگان بازی همچنین در بخش دیگری از ویدیو اعلام می‌کنند که آن‌ها واقعی بودن آب را به خوبی با سبک طراحی منحصر‌به‌فرد بازی ترکیب کرده‌اند و به همین دلیل آب هم ظاهری طبیعی دارد و هم از حیث طراحی، هم‌راستا با دیگر موارد موجود در دنیای بازی است. آخرین نکته در مورد آب هم اینکه آب بسته به عمق دریا، رفتار متفاوتی از خود نشان می‌دهد و در قسمت‌های عمیق شاهد موج‌های بزرگ خواهیم بود و در قسمت‌های کم‌عمق‌تر، برعکس این موضوع دیده می‌شود.

Sea of Thieves سال آینده برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. استودیو ریر این بازی را بهترین اثر خود تا به امروز معرفی کرده است. همچنین این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و با خرید دیجیتالی هریک از نسخه‌ها، نسخه دیگری را به صورت رایگان دریافت می‌کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده