نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰

نمایش غروب و طلوع آفتاب در تریلر جدید Sea of Thieves

سازندگان Sea of Thieves تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده‌اند که غروب و طلوع زیبای آفتاب را نمایش می‌دهد.

استودیو ریر (Rare Studio)، سازنده بازی Sea of Thieves، چندی است که با انتشار تریلر‌های مختلف، قصد دارد ویژگی‌های فنی استفاده شده در برخی المان‌های محیطی این بازی را به نمایش بگذارد. پس از اینکه در تریلری شاهد رونمایی از طراحی زیبای آب‌های بازی بودیم و پس از آن هم نحوه خلق ابر‌ها در بازی را در ویدیوی دیگری تماشا کردیم، این بار نوبت به نمایش غروب و طلوع آفتاب رسیده است. در این ویدیو که با نام «Let There Be Light» منتشر شده، رایان استیونسون، طراح ارشد بازی و اندرو فینچ، طراح محیط بازی، توضیحاتی در مورد تکنیک‌های نورپردازی استفاده شده در بازی ارائه می‌دهند که به موجب آن‌ها، شاهد نورپردازی طبیعی‌تر طلوع و غروب آفتاب و دیگر موارد موجود در بازی هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

طبق گفته فینچ، برای هر بازه زمانی از روز مثل صبح، ظهر، عصر یا شب، تکنیک‌های نورپردازی متفاوتی استفاده شده که این امر به هرچه واقعی‌تر شدن نورپردازی‌ها کمک می‌کند.

Sea of Thieves سال آینده برای ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود. استودیو ریر این بازی را بهترین اثر خود تا به امروز معرفی کرده است. همچنین این بازی از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و با خرید دیجیتالی بازی برروی یکی از پلتفرم‌ها، می‌توانید بازی را برروی پلتفرم دیگر به صورت رایگان تجربه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده