// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۹

ویدیوی جدید Sea of Thieves ابرهای بازی را نشان می دهد

استودیوی ریر (Rare) ویدیوی جدیدی را از توضیحات طراح فنی بازی Sea of Thieves در رابطه با سیستم ابرها منتشر کرده است.

در تازه‌ترین قسمت از مجموعه پشت‌ صحنه‌ ساخت بازی Sea of Thieves، استودیوی ریر این بار به سراغ سیستم ابرهای موجود در این بازی در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی  ویندوز 10 و ایکس‌باکس وان رفته است.

در این ویدیو ولنتاین کازین، طراح فنی ارشد Sea of Thieves توضیحاتی را پیرامون نحوه طراحی ابرهای درون بازی توسط ریر و همچنین چالش‌های ایجاد ابرها ارائه می‌دهد. ابرها در بازی حالتی انعطاف پذیر و پف کرده داشته که به اتمسفر کلی بازی در جهت مثبت کمک می‌کند. از جمله دیگر سخنان جالب کازین در رابطه با قابلیت‌های تبدیل ابرها به اشکال مختلف مانند یک کشتی دزدان دریایی یا اسکلت است. ولنتاین کازین در ادامه با اشاره به این کار منحصر به فرد استودیوی ریر، از عدم انجام عملی مشابه توسط هیچ گروه دیگری خبر داده و نتیجه‌ اعمال سیستم پیشرفته ابرها را ایجاد «زیباترین و خوش منظره ترین آسمان» دانسته است.

|

این ویدیو بخشی از مجموعه Tavern Talk برای بازی Sea of Thieves است که به واسطه آن توسعه‌دهندگان حاضر در استودیوی ریر در رابطه با عناصر قابل توجه بازی صحبت می‌کنند. ویدیوی قبلی استودیو پیرامون کیفیت بصری آب بود که می‌توانید آن را در وب‌سایت زومجی تماشا و دانلود کنید.

Sea of Thieves به عنوان بخشی از برنامه Xbox Play Anywhere شرکت مایکروسافت، قرار است تا سال آینده برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان منتشر شود. به این ترتیب با انتشار بازی، در صورت خریداری نسخه دیجیتالی برروی ایکس‌باکس وان یا پی‌سی قادر خواهید بود تا بازی را به صورت رایگان برروی سیستم دیگر انجام دهید.

طبق اعلام مایکروسافت Sea of Thieves، بهترین بازی ویدیویی ساخته شده توسط استودیوی ریر تاکنون است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده