نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

شهر و محیط بازی Crackdown 3 بسیار وسیع و پرجزییات خواهد بود

تیم سازنده بازی Crackdown 3 اخیرا طی پادکستی در مورد شهری که بازی در آن جریان خواهد داشت توضیحاتی ارائه کرده‌اند که بر اساس آن انتظار می‌رود شاهد محیطی وسیع و پرجزییات باشیم. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

سازندگان بازی Crackdown 3 در استودیو ری‌اِیجنت گیمز پادکستی منتشر کرده‌اند که در مورد ویژگی‌های شهر و محیطی است که بازی در آن جریان خواهد داشت. بر اساس این پادکست، قسمت‌های مختلف شهر ساختار و ویژگی‌های متمایزی نسبت به دیگر نقاط خواهند داشت که افراد ساکن در آن منطقه تعیین کننده چگونگی ویژگی‌ها خواهد بود. برای مثال اگر به قسمت‌هایی که گنگستر‌ها در آن سکونت دارند بروید، ویژگی‌های این گروه‌ها را در معماری ساختمان‌ها و محیط خواهید دید. به‌علاوه در بازی شاهد سیستم‌های حمل و نقل از قبیل مترو خواهیم بود که گیمر می‌تواند از آن‌ها استفاده کند و این تجربه‌ای «کاملا جدید» در سری بازی‌های Crackdown خواهد بود.

علاوه بر تمایز در ویژگی‌های ظاهری قسمت‌های مختلف بازی، در مناطق مختلف شاهد تنوع جمعیتی هم خواهیم بود و با گشت و گذار در شهر شاهد اتفاقات جدیدی خواهیم بود که علاوه بر تنوع بخشیدن به بازی، برای روایت داستان هم از این تنوع استفاده خواهد شد. سازندگان همچنین اعلام کرده‌اند که برای هرچه واقع‌گرایانه‌تر شدن محیط بازی،‌ از ترتیب خاصی برای طراحی آن استفاده کرده‌اند؛ به این صورت که ابتدا قسمت‌های قدیمی‌تر شهر طراحی شده و سپس کم کم به سراغ قسمت‌های مدرن‌تر رفته‌اند که در نتیجه شهر بازی همانند یک شهر واقعی دارای مناطق مدرن و فرسوده خواهد بود.

سازندگان بازی در بخش پایانی صحبت‌های خود هم اعلام کرده‌اند که قرار است محیط بازی بسیار پرجزییات و پویا باشد؛ به این شکل که شاهد آیتم‌های متحرک مثل آسانسور‌ها و مونوریل خواهیم بود که هم به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل و بالارفتن از ساختمان‌ها استفاده خواهند شد و هم گیمر می‌تواند آن‌ها را از جا کنده و به لطف فیزیک عالی بازی به عنوان یک سلاح از آن‌ها استفاده کند که سازندگان در توصیف این عمل اعلام کرده‌اند که «اسباب بازی‌های» زیادی برای گیمر در نظر گرفته شده که می‌تواند با خلاقیت خود از آن‌ها در راستای ایجاد آشوب استفاده کند.

بازی Crackdown 3 یکی از مورد انتظار‌ترین بازی‌های انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ است که انتظار می‌رود در سه ماهه دوم یا سوم سال عرضه شود.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده