// یکشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۰

فریم ۸۵: بررسی مهم‌ترین فیلم‌های روز - از The Vast of Night تا Host

در قسمت ۸۵ برنامه سینمایی فریم، به بررسی فیلم‌های First Cow ،The Vast of Night ،So Long My Son و Host خواهیم پرداخت. با زومجی همراه باشید.

در هشتاد و پنجمین قسمت از برنامه فریم، به مانند قسمت ۸۲، مجددا به سراغ بررسی مهمترین فیلم‌های روز رفته‌ایم تا این روند را هر از چند وقت یکبار انجام دهیم و مهمترین فیلم‌‌های روز را به شما معرفی کنیم. غالبا سعی می‌کنیم که در انتخاب فیلم‌هایمان، تنوع ژانر یا جریان‌های مختلف سینمایی را در نظر بگیریم تا طیف قابل قبولی از فیلم‌ها را به شما پیشنهاد کنیم.

در این برنامه ابتدا به سراغ کارنامه فیلمسازی کلی رایکارد، فیلمساز مستقل آمریکایی رفته‌ایم. فیلمسازی که با فیلم First Cow، ششمین فیلم خود را هم به کارنامه‌اش اضافه کرد. در کنار فیلم First Cow، به برخی دیگر از فیلم‌های شاخص او همچون  Meek’s Cutoff ،Wendy and Lucy ،Old Joy  و Certain Women هم نگاهی داشته‌ایم.

در این برنامه، پایان هیچ فیلمی اسپویل نشده است

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

سپس به سراغ فیلم اول فیلمسازی به نام اندرو پترسون رفته‌ایم که با فیلم The Vast of Night ، تجربه‌ ویژه‌ای را در ژانر علمی تخیلی ارائه کرده است. ضمن اینکه این فیلم را با نمونه‌ای‌ مشابه از منظر تاکید و استفاده از عنصر صدا در طول فیلم، یعنی فیلم The Guilty مقایسه کرده‌ایم.

در ادامه به بهانه فیلم So Long My Son ساخته وانگ ژیائو شوای، سری به جریان هنری سینمای چین زده‌ایم و به معرفی فیلم‌هایی همچون Still Life ،Black Coal Thin Ice ،The Wild Goose Lake و Beijing Bicycle پرداخته‌ایم.

در پایان نیز به فیلم ترسناک (Host (۲۰۲۰ که به تازگی منتشر شده است نگاهی داشته‌ایم و مسیر رسیدن به چنین تجربه‌هایی را از فیلم (The Blair Witch Project (۱۹۹۹ تا نمونه‌هایی همچون مجموعه Paranormal Activity‌ و فیلم Searching واکاوی کرده‌ایم. امیدوارم از تماشای این برنامه لذت ببرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده