// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۵۹

چه انتظاراتی از سونی در E3 2017 داریم؟

سونی باید با دستی پر برای مقابله با رونمایی مایکروسافت از کنسول پروژه اسکورپیو به E3 2017 بیاید.

رونمایی مایکروسافت از اسکورپیو، زنگ خطری برای سونی است و این شرکت باید کنفرانسی پر از بازی‌های مورد انتظار را برای برگزار کند

کنفرانس E3 2016 سونی ملمو از بازی‌های با کیفیت و مورد انتظاری بود که سونی با ذکاوت یک به یک آنها را پشت سر هم به نمایش گذاشت. در این کنفرانس سونی با کنار گذاشتن نمایشگرهای عظیم،‌ به سراغ صحنه‌ای کلاسیک و تئاتر مانند رفت تا به همراه ارکستری زنده با حضور بر مک‌کرری،‌ موسیقی‌دان آمریکایی بهترین‌ها را برای بینندگان به نمایش بگذارد. از E3 2016 به بعد سونی یادگرفته که چگونه با نمایش بازی‌های مورد انتظار هیجان بازیکنان را به اوج رسانده و بتواند توجه علاقه‌مندان به صنعت گیم‌ را برانگیزد. E3 2016 درحقیقت سرآغازی برای یک سال انتظار برای شنیدن اخباری پیرامون بازی‌های معرفی شده بود و هر چند برخی از این بازی‌ها نظیر Horizon Zero Dawn در نهایت منتشر شدند، اما هنوز هم شاهد سکوت یک ساله توسعه‌دهندگان پیرامون بازی‌هایی نظیر Spider-Man و God of War هستیم. اکنون اما کم‌تر از یک هفته به برگزاری E3 2017 مانده‌ و بسیاری از طرفداران سونی در انتظار رونمایی و نمایش بازی‌های فوق‌العاده‌ای از سوی این شرکت ژاپنی هستند.

با نگاهی به سال گذشته، سونی در نهایت کنسول میان نسلی پلی‌استیشن 4 پرو را عرضه کرد. به همین دلیل نمی‌توانیم انتظار رونمایی از یک کنسول جدید را حداقل در E3 2017 داشته باشیم. این در حال است که، مایکروسافت رقیب دیرینه‌ی سونی قصد دارد تا قوی‌ترین کنسول تمام دوران را در نهایت در E3 2017 رونمایی کند. رونمایی از یک کنسول قدرتمند در حالی که کنسول میان‌نسلی سونی آنچنان که باید از نظر پردازشی برای اجرای بازی‌های 4K قدرتمند نیست، هشداری برای کمپانی ژاپنی برای برگزاری کنفرانسی مملو از بازی‌های باکیفیت و هیجان‌انگیز است.

با توجه به عرضه پلی‌استیشن وی‌آر، سونی تمرکز بیشتری روی معرفی بازی‌های واقعیت مجازی خواهد داشت

به طور خلاصه انتظار داریم مانند سال گذشته سونی کنفرانس را به دو بخش بازی‌های معمول پلی‌استیشن 4 و بازی‌های واقعیت مجازی اختصاص دهد. با توجه به عرضه پلی‌استیشن وی‌آر در اکتبر سال ۲۰۱۶، سونی باید با رونمایی از بازی‌های واقعیت مجازی فوق‌العاده، بازیکنان را برای خرید یک هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ترغیب کند. از هم‌اکنون می‌دانیم که بازی‌های مانند GT Sport از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند. نمایش چندبازی انحصاری می‌تواند بازار پلی‌استیشن وی‌آر را قوی نگه دارد.

بازی Death Stranding غایب بزرگ کنفرانس E3 2017 سونی است

۲۰۱۶، سال شلوغی برای بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 بود و نزدیک به یک سال است که بازیکنان در انتظار اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی‌هایی مورد انتظار سونی هستند. با این حال، چند روز مانده به آغاز E3، هیدئو کوجیما با انتشار توئیتی اعلام کرد که بازی Death Stranding در E3 2017 حضور نخواهد داشت. هرچند مسلما این خبری ناامید کننده برای منتظران ساخته کوجیما پروداکشنز خواهد بود، اما هنوز هم انتظار دیدن ویدیوهای جدیدی از بازی‌های God of War، Spider-Man و The Last of Us: Part II را در کنفرانس سونی داریم. در ادامه نگاهی به بازی‌هایی می‌اندازیم که انتظار داریم در جریان کنفرانس مطبوعاتی روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران، سونی به آنها بپردازد.

Playstation VR

 بازی‌های جدید برای پلی‌استیشن وی‌آر

سونی باید با رونمایی از بازی‌های AAA برای پلی استیشن VR خلاء حضور بازی‌های واقعیت مجازی AAA را پر کند

تجربه‌ی گذشته نشان داده‌ که نمایش محصولات جانبی نظیر کینکت یا پلی‌استیشن Move در طول کنفرانس مطبوعاتی باعث افت هیجان وخستگی بینندگان می‌شود. سال گذشته سونی بدون اجرای زنده‌ بازی‌های پلی‌استیشن وی‌آر، به سرعت تریلرهای هیجان‌انگیز را از بازی‌های پلی‌استیشن‌ وی آر پخش کرد. این ترفند باعث شد تا کنفرانس جذابیت خود را حفظ کرده و تماشگران نیز از تماشای تریلرها لذت ببرند. امیدواریم در سال ۲۰۱۷، روند گذشته سونی ادامه پیدا کند و این شرکت در کنار بازی‌های third-party، بازی‌های first-party خوبی را برای پلی‌استیشن وی‌آر معرفی کند.

طبق اعلام سوپر دیتا، سونی توانسته تا نزدیک به یک میلیون واحد پلی‌استیشن وی‌آر بفروشد. با حسابی سرانگشتی هر چند فروش یک میلیون واحدی پلی استیشن VR توانسته اچ‌تی‌سی و آکیولس، رقبای سونی را در بازار واقعیت مجازی شکست دهد، اما این رقم فروش در مقایسه با فروش ۶۰ میلیون پلی‌استیشن 4 ناچیز به نظر می‌رسد. در نتیجه سونی باید با معرفی بازی‌های AAA، بازیکنان را برای خریداری یک هدست واقعیت مجازی ترغیب کند. در حال حاضر انتظار نمایش نسخه واقعیت مجازی بازی GT Sport را در این کنفرانس داریم. سونی همچنین ممکن است مانند ماموریت انحصاری Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing، همکاری متفاوتی را برای بازی Star Wars Battlefront 2 با الکترونیک آرتز داشته باشد.

بازی God of War

God of War

آغاز طوفانی کنفرانس مطبوعاتی سونی در E3 2016 با اجرای ارکستر، هنوز هم با گذشت یک سال در خاطرم مانده است. حضور کریتوس زخم خرده و تماشای گذر زمان در چهر‌ه‌ی این شخصیت محبوب، دل‌های طرفداران را سرشار از هیجان کرده بود. تاکنون می‌دانیم که بازی احتمالا قبل از پیدایش وایکینگ‌ها روایت می‌شود و پسرک همراه کریتوس، آترئوس نام دارد. از سوی دیگر احتمال دارد تا با توجه به گفته‌های صداپیشه کریتوس بازی God of War در سال ۲۰۱۸ عرضه شود. اکنون انتظار داریم تا سونی در کنار پخش ویدیوی گیم‌پلی جدید و احتمالا نمایش یکی از اساطیر اسکاندیناوی، از تاریخ رسمی عرضه این بازی مورد انتظار رونمایی کند. سونی همچنین با توجه به عرضه پلی‌استیشن 4‌ پرو، حتما تاکید زیادی روی قابلیت‌های HDR و همچنین اجرای بازی با رزولوشن بالا خواهد داشت. البته هنوز هم احتمال دارد تا سونی بدون اعلام تاریخ عرضه بازی، تنها به پخش ویدیوی گیم‌پلی بسنده کند.

بازی Detroit: Become Human

Detroit: Become Human

اثری که نام دیوید کیج در پشت آن باشد، پیشاپیش نه تنها برای پلی‌استیشن بلکه برای صنعت بازی‌های ویدیویی خبر از شاهکاری دیگر می‌دهد. از زمان رونمایی از Detroit مدت‌ها می‌گذرد و ما هنوز از زمان عرضه این بازی بی‌اطلاع هستیم. Detroit که در حقیقت اولین بار در قالب ویدیوی تکنولوژی به نام Kara نمایش داده شد، اکنون قرار است تا بازیکنان را با ده‌ها انتخاب برای خلق داستانی متفاوت تنها بگذارد. بازی Detroit: Become Human با ویدیویی زیبا در جریان برگزاری کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ معرفی شد و در طول یک سال و نیم گذشته به ندرت و تنها در E3 2016 برای بازیکنان نمایش داده شده است. مانند سایر بازی‌های دیوید کیج، انتخاب‌های گوناگونی برای رقم زدن داستان در اختیار بازیکنان خواهد بود و با گذشت نزدیک به دوسال، انتظار داریم تا در E3 2017 در نهایت از تاریخ عرضه بازی Detroit: Become Human رونمایی شود.

بازی Spider-Man Game

Spider-Man Game

شایعات از احتمال عرضه بازی Spider-Man در سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهند.

در حالی که با توجه به شایعات همه منتظر شنیدن نام ساکر پانچ به عنوان سازنده Spider-Man بودند، این اینسامنیاک گیمز بود که خبر از ساخت یک بازی فوق‌العاده و جهان باز از مرد عنکبوتی، قهرمان داستان‌های مارول داد. از آن زمان سونی بازی جدید مرد عنکبوتی را در هیچ یک از رویداد‌های مهم مانند گیمزکام، توکیو گیم‌شو و به ویژه در PlayStation Experience 2016 شرکت نداد تا انتظار شنیدن خبری جدید از این بازی هرچه بیشتر شود. با توجه به سخنان ریان پنگوس، معاون ارشد و ادیتور اجرایی مارول دیجیتال مدیا که از انتشار بازی Spider-Man در سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهد، مطمئن هستیم که سونی در E3 2017 از تاریخ رسمی عرضه این بازی رونمایی خواهد کرد.   

بازی The Last of Us: Part II

The Last of Us: Part II

صدای کوک نشده‌ی نوت‌های گیتار و دختری که با کوک استادانه سیم‌ها، نواختن گیتار را آغاز می‌کند. هرچند تریلری کوتاه و سینمایی را در کنفرانس PlayStation Experience 2016 شاهد بودیم، اما همان چند دقیقه و رونمایی استادانه ناتی داگ از بخش دوم بازی The Last of Us، کافی بود تا رونمایی از The Last of Us: Part II به نقطه اوج کنفرانس سونی تبدیل شود. با توجه به دندان‌های تیز شده مایکروسافت با اسکورپیو، بازی‌هایی مانند The Last of Us: Part II می‌توانند نقطه عطفی برای ماندن بازیکنان در کنسول پلی‌استیشن 4 باشند. با نگاهی به اخبار منتشر شده از دسامبر گذشته میلادی، نمی‌توانیم حضور بازی The Last of Us: Part II را در E3 2017 حتمی بدانیم. نزدیک به دو ماه قبل ایوان ولز، مدیرعامل استویو ناتی داگ، اعلام کرده بود که تا قبل از سال ۲۰۱۹ بازیکنان نباید منتظر عرضه این بازی ماجراجویی باشند که می‌توان گفت این سخنان از رونمایی زود هنگام بازی The Last of Us: Part II توسط سونی خبر می‌دهد. با این حال پخش تریلری از این بازی هرچند کوتاه بازهم می‌تواند ضربان قلب عاشقان الی و جول را بالا ببرد.

بازی Uncharted: The Lost Legacy

Uncharted: The Lost Legacy

در حالی که مطمئن بودیم ناتی داگ از بسته‌الحاقی جدیدی برای آنچارتد 4 رونمایی می‌کند، این استودیو تصمیم گرفت تا بازی متفاوتی از این سری را با نام The Lost Legacy رونمایی کند. اکنون می‌دانیم که بازی Uncharted: The Lost Legacy در تاریخ ۳۱ مرداد با قیمت ۴۰ دلار برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود و افرادی که بازی Uncharted 4: A Thief End‘s Digital Deluxe Edition یا Explorer’s Pack را خریداری کرده باشند، این بازی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. The Lost Legacy اولین بازی مجموعه آنچارتد است که شخصیت اصلی آن نیتن دریک نیست. در این بازی با کلویی و نیدین همراه می‌شویم تا در ماجراجویی تقریبا ۱۰ ساعته با سفر به هند راز عاج گانش را کشف کنیم. پخش تریلری هیجان‌انگیز و حاوی اطلاعاتی از داستان می‌تواند بازیکنان را برای خریداری این بازی ترغیب کند.

Prepare To Dine

Bloodborne 2 یا شاید هم یک بازی ژاپنی

رونمایی از بلادبورن 2 بعد از گذشت دو سال از زمان انتشار اولین شماره، هیجان بسیاری را در کنفرانس ایجاد می‌کند

رونمایی از Bloodborne 2 در E3 2017 بیشتر از واقعیت پیرامون شایعات است. در صورتی که Bloodborne 2 اکنون در حال ساخت باشد، احتمال دارد که سونی ترجیح دهد تا بازی‌هایی را نیز برای رونمایی در کنفرانس‌های بعدی نگه دارد. در غیر این صورت اما احتمال پخش تیزری کوتاه برای رونمایی از دومین بلاد‌بورن امری محال نخواهد بود. با توجه به موفقیت‌های اولین شماره و انتشار بازی Dark Souls 3 و دو بسته‌الحاقی این بازی، اکنون فرام‌سافتور فرصت مناسبی را برای کار روی ادامه مجموعه بلادبورن دارد. در صورتی که خبری از Bloodborne 2 نشنویم، هنوز هم با توجه به گفته‌های شاون لیدن در مصاحبه با تایم، این احتمال وجود دارد که سونی به سراغ نمایش بازی‌های ژاپنی بروید.

شاون لیدن در مصاحبه اخیر خود با تایم در کنار اشاره به عرضه بازی‌های مختلف ژاپنی مانند Nioh و Residen Evil 7، گفته بود که این به معنای بازگشت توسعه‌دهندگان ژاپنی به بازار کنسول‌ها است و سونی قصد دارد تا برخی بازی‌های ژاپنی را در جریان کنفرانس بامداد سه شنبه رونمایی کند.

بازی  Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

بدون شک Call of Duty: WWII یکی از حاضران کنفرانس سونی در لس‌آنجلس خواهد بود. احتمالا اکتیویژن در این کنفرانس ویدیوی گیم‌پلی زیبایی را از کمپین داستانی بازی Call of Duty: WWII پخش می‌کند. اسلیج همر پیش از این از پروسه دو سال و نیمه ساخت این بازی جنگ جهانی دوم خبر داده بود که نوید دهنده‌ی بازگشت سری Call of Duty به ریشه‌های مجموعه است. در حال حاضر در کنار تریلری زیبا با صحنه‌هایی از نبرد نرماندی، می‌دانیم که بازی Call of Duty: WWII در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) عرضه می‌شود. اگر اکتیویژن بخواهد هیجان کنفرانس را دو چندان کند می‌تواند بخشی از گیم‌پلی حالت چندنفره WWII را نمایش دهد تا بیشتر با وسایل نقلیه در دسترس بازیکنان و وسعت نقشه بازی آشنا شویم.

بازی Destiny 2

Destiny 2

در کنار Call of Duty: WWII، به لطف توافق میان سونی و اکتیویژن احتمالا ویدیوی گیم‌پلی بازی Destiny 2 نیز در جریان کنفرانس مطبوعاتی سونی پخش شود. البته اکتیویژن از زمان رونمایی رسمی از دستنی 2 ویدیوی گیم‌پلی و داستانی متفاوتی را برای بازی پخش کرده است. درنتیجه در صورت حضور این بازی باید شاهد پخش ویدیویی کوتاه باشیم. Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

بازی Final Fantasy VII Remake

Final Fantasy VII Remake

برخلاف بیشتر بازی‌های ریمستر و Ramake که از زمان معرفی‌شان تا زمان انتشار بیشتر از یک سال زمان نمی‌برند، بازی Final Fantasy VII Remake داستان عجیبی دارد. اکنون با فرا رسیدن E3 2017 ، دوسال از زمان رونمایی از بازی Final Fantasy VII Remake می‌گذرد و هرسال بازیکنان در انتظار اعلام تاریخ انتشار این بازی هستند. طبق گفته سازندگان، بازی Final Fantasy VII Remake در چند بخش منتشر می‌شود که شایعات از عرضه‌ی اولین بخش این بازی در سال ۲۰۱۷ حکایت دارند. در صورت حقیقت داشتن این موضوع و با توجه به ادامه ساخت بازی در استودیوی داخلی اسکوئر انیکس، در نهایت احتمالا در E3 امسال از تاریخ عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی مطلع خواهیم شد.

بازی Days Gone

Days Gone

بعد از نمایش ویدیوی هیجان‌انگیز از Days Gone در E3 2016، سونی و استودیوی بند در رابطه با این بازی سکوت کرده‌اند

 Days Gone از جمله‌ی بازی‌هایی است که حضورش در E3 2017 تایید شده است. طبق اعلام سم ویتور، صداپیشه شخصیت اصلی بازی Days Gone، سونی نمایش بزرگی را برای این بازی زامبی محور در نظر گرفته و می‌توان حدس زد که در کنار تماشای ویدیوی گیم‌پلی زیبا، احتمالا باید در نهایت شاهد رونمایی از تاریخ عرضه این بازی باشیم. Days Gone یک بازی اکشن جهان باز است که در سرزمین‌های مرتفع شمال غرب پاسیفیک و دو سال پس از شیوع جهانی یک بیماری عجیب روایت می‌شود. در این بازی با دیکان سِینت جان، شکارچی جایزه بگیر همراه می‌‌شویم که با آموزش‌هایی که قبل از شیوع بیماری دیده قادر به زنده ماندن در خارج از کمپ غیر نظامیان است. استودیو بند (Bend Studio) پیش از این نیز با تایید پشتیبانی این بازی از ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 پرو گفته بود که در زمان استفاده از HDR، محیط‌های بازی طبیعی‌تر شده و جلوه‌های بصری نیز واقع‌گرایانه می‌شود.

بازی Gran Turismo Sport

Gran Turismo Sport

با توجه به پشتیبانی بازی Gran Turismo Sport از واقعیت مجازی و ویژگی‌های پلی‌استیشن 4‌ پرو و همچنین عرضه‌ی این بازی در سال ۲۰۱۷، حضور این بازی اتومبیل رانی در کنفرانس E3 امسال دور از انتظار نخواهد بود. سونی احتمالا با برجسته کردن پشتیبانی این بازی از هدست پلی‌استیشن VR، سعی می‌کند تا با یک تیر دو نشان بزند. کازونوری یامائوچی، تهیه‌کننده بازی Gran Turismo Sport سال گذشته در یکی از پنل‌های PSX 2016 گفته بود که در هنگام استفاده از پلی‌استیشن وی‌آر بازیکنان می‌توانند شرایطی مثل وضعیت آب و هوا و نور را برای تاثیرگذاری بیشتر تنظیم کنند. در نهایت در کنفرانس E3 2017 سونی می‌توانیم از تاریخ عرضه دقیق GT Sport مطلع شویم.

 

بازی Dreams

Dreams

«هرچه را که در این تیزر می‌بینید روی پلی‌استیشن 4‌ خلق شده است»؛ اکنون دو سال از زمانی که برای نخستین بار این جمله را در تریلر معرفی بازی Dreams تماشا کردیم، می‌گذرد و هنوز تاریخ عرضه دقیقی توسط سونی و مدیا مولکول برای عرضه‌ی این بازی خلاقانه اعلام نشده است. با این حال، اخیرا جان بچ، طراح مرحله و پیتر فیلد، طراح بازی، ویدیویی ۵۴ دقیقه را از تجربه بازی Dreams منتشر کردند که می‌تواند به معنای پیشرفت در مراحل توسعه‌ بازی باشد. با استناد به سخنان شیبان ردی، مدیر استودیو مدیا مولکول که گفته بود «قصد داریم که پیشرفت‌های‌مان را در «سال جدید»، به شما عرضه کنیم» انتظار داریم تا این بازی نمایشی زیبا را در E3 2017 داشته باشد. شاید در E3 امسال در نهایت شاهد اعلام بازه زمانی عرضه Dreams یا پشتیبانی این بازی از پلی‌استیشن وی‌آر باشیم.

 

بازی Knack 2

Knack 2

سونی تایید کرده است که اطلاعات بیشتری را از بازی Knack 2 در نمایشگاه E3  امسال به اشتراک می‌گذارد. نخستین بار در رویداد PSX 2016 بود که سونی از بازی Knack 2 با پخش تریلری دو دقیقه‌ای رونمایی کرد. این بازی وقایع یک سال بعد از شماره اول را روایت می‌کند، جایی که با حمله‌ی گابلین‌ها به خانه Kanckها باید با آنها مبارزه کنید. باید دید سونی چه برنامه‌ای برای نمایش Knack 2  در جریان کنفرانس مطبوعاتی خود دارد. شما می‌توانید اولین اطلاعات از این بازی را در زومجی مطالعه کنید.

بازی جدید Sucker Punch

بازی جدید Sucker Punch

بعد از انتشار Infamous Second Son و First Light مدتی می‌شود که صدایی از کمپانی ساکر پانچ نشنیده‌ایم. E3 2017 مکان مناسبی برای رونمایی از یک بازی جدید از مجموعه Infamous یا حداقل آی‌پی جدیدی برای پلی‌استیشن 4 خواهد بود. با استناد به این سخن که اسکات رود، رییس استودیو‌های جهانی پلی‌استیشن در آذر سال ۱۳۹۵ گفته بود که آنها قصد فراموش کردن مجموعه‌های خود را ندارند، اینکه اینفیموس جدید سومین شماره‌ی این بازی خواهد بود یا یک بازی کاملا جداگانه، باید در انتظار E3 یا نشست‌های دیگر سونی در آینده باشیم.

پیش‌بینی‌هایی شاید غیر ممکن اما جذاب

بازی‌های مستقل چندسالی است که بخشی از کنفرانس‌های سونی هستند و در کنفرانس E3 2017 نیز شاهد رونمای از بازی‌های جدیدی خواهیم بود

برخی از احتمالات وجود دارد که رخ دادن آنها می‌تواند جذابیت کنفرانس سونی را بیشتر کند. یکی از این پیش‌بینی‌های تقریبا غیر ممکن رونمایی از پلی‌استیشن قابل حمل جدید است. هرچند پلی‌استیشن پورتابل یا PSP فروش فوق‌العاده‌ای داشت، اما سونی نتوانست با فروش تنها ۱۳ میلیون نسخه پلی‌استیشن ویتا این موفقیت را تکرار کند. با این حال رونمایی نینتندو از نینتندو سوییچ و فروش خوب این کنسول تنها در یک ماه اول انتشار، احتمال رونمایی دوباره‌ سونی از کنسول همراه را قوت می‌بخشد. هرچند به نظر نمی‌رسد در E3 امسال صحبتی از کنسول همراه به میان بیاید اما در صورت موفقیت تمام و کمال نینتندو سوییچ می‌توان انتظار بازگشت سونی به صنعت کنسول‌های همراه را داشته باشیم.

از سوی دیگر سونی تمرکز بسیاری روی بازی‌های مستقل دارد و بدون شک کنفرانس این کمپانی در E3 امسال نیز میزبان بازی‌های مستقل متفاوتی خواهد بود. این احتمال وجود دارد که استودیو Thatgamecompany، سازنده بازی Journey از نسخه‌ی جدیدی از این بازی رونمایی کند. این استودیو مهرماه گذشته اولین تصاویر از پروژه جدید خود را با اسم رمز Thatnextgame رونمایی کرد که هنوز به غیر از چندنفره بودن Thatnextgame، دقیقا نمی‌دانیم که این بازی چگونه خواهد بود. سونی همچنین اخیرا در طول چند سال گذشته به سراغ بازی‌های کلاسیک و قدیمی خود نظیر Ratchet & Clank و همچنین کرش بندیکوت رفته است. بنابراین رونمایی از بازی جدید یا ریمستر یکی از دو سری Sly Cooper یا Jak & Daxter فوق‌العاده خواهد بود.

از دیگر بازی‌هایی که حضورشان رویایی می‌شود می‌توان به بازی‌ Soulcalibur اشاره کرد که اخیرا شایعاتی مبنی بر ساخت ششمین شماره از آن منتشر شده بود. سونی همچنین احتمالا تریلری را از بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy نمایش می‌دهد. این بازی قرار است در تاریخ ۹ تیر عرضه شود. در هفته جاری نیز استودیوی نینجا تئوری از تاریخ عرضه بازی Hellblade: Senua's Sacrifice رونمایی کرد که با توجه به انحصار کنسولی بودن این بازی، شاید سونی نیم‌نگاهی را نیز به ساخته‌ نینجا تئوری بیاندازد. بازی Hellblade: Senua's Sacrifice در تاریخ ۱۷ مرداد عرضه خواهد شد.

شما چه انتظاری از کنفرانس مطبوعاتی سونی در نمایشگاه E3 2017  دارید؟ به نظر شما سونی می‌تواند مانند سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ کنفرانسی خوب را برای علاقمندان ارائه دهد؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده