نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۲

بازی Death Stranding در نمایشگاه E3 2017 حضور نخواهد داشت

هیدئو کوجیما رسما تایید کرد که بازی Death Stranding در نمایشگاه E3 2017 حضور نخواهد داشت.

تا به امروز دو تریلر از بازی Death Stranding، جدید‌ترین ساخته هیدئو کوجیما، منتشر شده است و طرفداران این بازی بی‌صبرانه منتظر بودند که در جریان نمایشگاه E3 2017 شاهد ارائه اطلاعات بیش‌تری از این بازی یا انتشار تریلر جدیدی از آن باشند. با این حال دقایقی پیش و در جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما رسما با انتشار توییتی اعلام کرد که این بازی در E3 2017 غایب خواهد بود. کوجیما در این توییت اعلام کرد که آن‌ها کاملا درگیر توسعه بازی هستند و این اثر نمایشی در نمایشگاه پیش رو نخواهد داشت.

در بازی Death Stranding چهره‌های مطرحی چون نورمن ریداس، مدس میکلسن و گیلرمو دل‌تورو حضور دارند و البته شایعه‌های مختلفی از حضور افراد دیگر در این بازی هم به گوش می‌رسد. تا به امروز اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشده و کوجیما فقط به گفتن اینکه این بازی یک اثر کاملا متفاوت است، بسنده کرده است. همچنین مدس میکلسن هم چندی پیش اعلام کرد که این بازی داستان بسیار پیچیده‌ای دارد.

با این حال پس از انتشار دو تریلر بازی، تئوری‌های مختلفی در مورد آن مطرح شده است که شما می‌توانید در مقاله «بررسی تئوری‌های بازی Death Stranding» بیش‌تر با آن‌ها آشنا شوید.

نظر خود را در مورد غیبت بازی جدید کوجیما در E3 2017 با زومجی در میان بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده