نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۹

حضور ۵ بازیگر جدید در فصل سوم سریال Jack Ryan

شبکه آمازون از تغییر بازیگر یکی از شخصیت‌ها در فصل سوم و همچنین اضافه شدن ۴ بازیگر جدید به فصل سوم سریال Jack Ryan خبر داده است.

بهمن ۹۷ بود که آمازون از تمدید زودهنگام سریال Jack Ryan (جک رایان) برای فصل سوم خبر داد و از زمان انتشار فصل دوم این سریال در آبان ۹۸، اطلاعات بیشتری از فصل سوم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدید در فصل سوم این سریال اکشن و جاسوسی اعلام شده است. بتی گابریل، بازیگر فیلم Get Out و سریال Westworld برای بازی در یکی از نقشش‌های مهم و جدید به جمع بازیگران فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan اضافه شده است. 

بتی گابریل

گابریل نقشی به‌نام الیزابت رایت را که رئیس یکی از مراکز سازمان CIA است، بر عهده دارد. پیش از این قرار بود ماریان ژان-بتیست، بازیگر سریال Blindspot و فیلم RoboCop که در پاییز گذشته به جمع بازیگران فصل سوم سریال جک رایان پیوسته بود، این نقش را بازی کند که به علت اختلاف نظر با سازندگان سریال از پروژه جدا شده است. جان کرازینسکی برای بازی در نقش جک رایان، وندل پیرس در نقش جیمز گریر و مایکل کلی در نقش مایک نوامبر در فصل سوم این سریال باز خواهند گشت. 

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال Jack Ryan در جریان است. علاوه‌بر گابریل، جیمز کازمو با سابقه بازی در سریال His Dark Materials، پیتر گینس با سابقه بازی در سریال Cursed، نینا هوس با سابقه بازی در فیلم My Little Sister و آلکسی مانولوف با سابقه بازی در سریال Chernobyl، دیگر بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل سوم سریال جک رایان اضافه شده‌اند. کازمو قرار است نقش لوکا، گینس نقش پتر، هوس نقش آلنا و مانولوف نقش آلکسی را در فصل سوم سریال Jack Ryan بازی کنند.

جیمز کازمو، پیتر گینس، نینا هوس و آلکسی مانولوف

همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال Jack Ryan را بر عهده دارد که درواقع جایگزین پل شیورینگ شده است. در فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، جک رایان در حال فرار و رقابت با زمان است. جک به اشتباه وارد یک توطئه بزرگ می‌شود و حالا در حال فرار است. اکنون جک هم ازطریق سازمان CIA و هم ازطریق یک جناح سرکش بین‌المللی که او به‌تازگی با آن مواجه شده، در حال تعقیب است و او مجبور است پنهان شود. او پس از عبور از اروپا، تلاش می‌کند تا زنده بماند و همچنین از یک درگیری گسترده جهانی جلوگیری کند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده