نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۵

بازیگر فیلم RoboCop به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan پیوست

ماریان ژان-بتیست، بازیگر ریبوت فیلم RoboCop پس از توافق با آمازون به‌عنوان اولین بازیگر جدید به جمع بازیگران فصل سوم سریال Jack Ryan اضافه شده است.

بهمن ۹۷ بود که آمازون از تمدید زودهنگام سریال Jack Ryan (جک رایان) برای فصل سوم خبر داد و از زمان انتشار فصل دوم این سریال در آبان گذشته، اطلاعات بیشتری از فصل سوم منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فصل سوم سریال جک رایان اضافه شده است. ماریان ژان-بتیست، بازیگر سریال Blindspot (نقطه کور) و فیلم RoboCop (روبوکاپ)، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی فصل سوم و مقابل جان کرازینسکی، به جمع بازیگران فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan اضافه شده است.

فصل سوم سریال Jack Ryan با همکاری آمازون استودیو، استودیوهای تلویزیونی پارامونت و اسکای‌دنس در دست ساخت است. ژان-بتیست نقش شخصیتی به‌نام الیزابت رایت که رئیس یکی از مراکز سازمان CIA است، را بر عهده دارد. هنوز تاریخی برای شروع تولید فصل سوم سریال Jack Ryan اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال جک رایان در طول سال ۲۰۲۱ انجام شود. در حال حاضر می‌دانیم که جان کرازینسکی برای بازی در نقش جک رایان در فصل سوم این سریال باز خواهد گشت و اطلاعات بیشتری از جمله داستان، دیگر بازیگران و زمان انتشار فصل جدید این سریال اعلام نشده است.

همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال Jack Ryan را بر عهده دارد که درواقع جایگزین پل شیورینگ شده است. ژان-بتیست پیش از این یکبار و برای بازی در فیلم Secrets & Lies (رازها و دروغ‌ها) نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود. ژان-بتیست طی این سال‌ها در آثار دیگری چون سریال Homecoming، سریال Soundtrack، سریال Training Day، فیلم Spy Game، فیلم Peter Rabbit و فیلم City of Ember نیز حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌ است.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده