نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸

سریال Jack Ryan برای فصل سوم تمدید شد

شبکه آمازون از تمدید زودهنگام سریال Jack Ryan برای فصل سوم خبر داد. فصل دوم این سریال در طول سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود.

ماه اردیبهشت امسال بود که آمازون از تمدید سریال Tom Clancy's Jack Ryan (تام کلنسی جک رایان) برای فصل دوم خبر داد. این سرویس استریم در واقع پیش از انتشار فصل اول تصمیم به تمدید آن برای فصل دوم گرفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این موضوع بار دیگر تکرار شده و سریال Jack Ryan پیش از انتشار فصل دوم، برای فصل سوم نیز تمدید شده است. در حاشیه تور مطبوعاتی منتقدان تلویزیونی، آمازون تنها از تمدید سریال جک رایان برای فصل سوم خبر داد و اطلاعات بیشتری از جمله داستان و زمان انتشار آن را به اشتراک گذاشته است. فصل دوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan قرار است ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی، را که یک تحلیلگر سازمان سیا است، روایت کند. او باید با نیروهایی که تصمیم دارند تا یک دولت دموکراتیک در آمریکای جنوبی را تضعیف و سرنگون کنند، مقابله کند.

جان کرازینسکی و وندل پیرس، برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود، در فصل دوم سریال Jack Ryan باز خواهند گشت. همچنین در فصل دوم سریال جک رایان شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز هستیم که از جمله آن می‌توان به جوان ادپو، جوردی مویا، کریستینا اومانیا، فرانسیسکو دنیس، نومی راپاس، مایکل کلی و جان هوگناکر، اشاره کرد. سریال Tom Clancy’s Jack Ryan با همکاری آمازون با بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت و اسکای دنس مدیا تولید و منتشر می‌شود. کارلتون کیوس و گراهام رولند وظیفه ساخت سریال جک رایان را بر عهده دارند و برای ساخت فصل دوم نیز بازگشته‌اند و انتظار می‌رود که در فصل سوم این سریال نیز حضور داشته باشند. همچنین قابل انتظار است که کرازینسکی نیز بار دیگر برای نقش آفرینی دوباره در فصل سوم سریال Jack Ryan بازگردد.

فصل دوم سریال Jack Ryan قرار است در تاریخ نامشخصی در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه آمازون پرایم منتشر شود. با این حال، هنوز اطلاعاتی از تعداد قسمت‌های فصل دوم منتشر نشده است، اما فصل اول سریال جک رایان در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده