// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

انتخاب کارگردان ویچر برای کارگردانی دو قسمت از سریال ارباب حلقه‌ ها

سریال The Lord Of The Rings شبکه آمازون پرایم ویدیو همچنان در حال سپری کردن دوران فیلم‌برداری فصل اول و بسیار پرخرج خود است. سازندگان یکی دیگر از کارگردان‌های نخستین فصل را مشخص کردند.

شارلوت برنداستروم، نامزد جایزه امی و دارای سابقه‌ی کارگردانی در سریال The Witcher و سریال Jupiter’s Legacy شبکه نتفلیکس، وظیفه‌ی کارگردانی دو قسمت از فصل نخست سریال ارباب حلقه ها را خواهد داشت. او در سریال The Man In The High Castle و سریال Outlander نیز نقش داشته است. ما از قبل می‌دانستیم که دو قسمت اول سریال The Lord of The Rings شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو توسط خوان آنتونیو بایونا کارگردانی می‌شود و وین چه ییپ هم چهار قسمت دیگر از فصل اول را کارگردانی خواهد کرد. ولی از آن‌جایی که گزارش‌ها خبر از هشت قسمتی بودن فصل نخست سریال ارباب حلقه‌ها می‌دادند، همه انتظار داشتند که نام کارگردان دو قسمت دیگر هم اعلام شود. حالا این اتفاق رخ داده است.

سریال ارباب حلقه‌ها که داستان آن قرن‌ها قبل از ماجراهای سه‌گانه هابیت و سه‌گانه ارباب حلقه‌ها جریان دارد، هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری شدن داخل نیوزیلند است. شارلوت برنداستروم در رابطه با پیوستن به سازندگان سریال ارباب حلقه‌ها می‌گوید: «من بسیار هیجان‌زده هستم تا با چشم‌انداز جی. دی. پین و پاتریک مکای (شورانرها، تهیه‌کنندگان و نویسندگان اصلی سریال ارباب حلقه‌ها) به سمت سرزمین میانه راهنمایی بشوم و خود را در جهان ویژه جی. آر. آر. تالکین غوطه‌ور کنم. امتیاز بزرگی است که در نیوزیلند باشم و به همکاری با استودیوهای فیلم‌سازی آمازون و این گروه فوق‌العاده از افراد بااستعداد بپردازم».

شبکه آنلاین آمازون پرایم ویدیو که اکنون بیشتر از ۲۰۰ میلیون مشترک توانایی تماشای قانونی سریال‌ها و فیلم‌های آن را دارند، هنوز زمان پخش فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها را اعلام نکرده است. مدتی قبل مشخص شد که سریال ارباب حلقه ها پرخرج ‌ترین اثر تاریخ تلویزیون خواهد بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده