نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۸

دیو باتیستا به جمع بازیگران دنباله Knives Out 2 پیوست

دیو باتیستا، بازیگر و کشتی گیر حرفه‌ای بازنشسته آمریکایی به‌عنوان اولین بازیگری که به همراه دنیل کرگ در قسمت دوم فیلم معمایی Knives Out نقش آفرینی خواهد کرد، معرفی شده است.

به گزارش نشریه ددلاین، دیو باتیستا از اولین چهره‌هایی است که به همراه دنیل کرگ به‌عنوان بازیگران دنباله فیلم آمریکایی و معمایی Knives Out به کارگردانی رایان جانسون معرفی می‌شود. شبکه استریمینگ نتفلیکس به‌تازگی و طی قراردادی تاریخی، حق پخش این فیلم را از آن خود کرده است. اوایل ماه مارس بود که گزارشی مبنی بر عقد قرارداد ۴۰۰ میلیون دلاری نتفلیکس برای ساخت قسمت دوم این فیلم موفق خبرساز شد. رایان جانسون مثل قسمت اول با همکاری رام برگمن مسئولیت نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و و دنیل کرگ، سوپراستار فیلم‌های جیمز باند نیز یک بار دیگر در نقش Benoit Blanc نقش آفرینی خواهد کرد.

هنوز هیچگونه جزئیاتی از داستان Knives Out 2 منتشر نشده اما می‌دانیم که به احتمال زیاد، مجدداً شاهد حل یک معمای دیگر توسط کاراکتر دنیل کرگ از میان تعداد زیادی مظنون به ارتکاب جرم خواهیم بود. ضمن اینکه هنوز مشخص نیست باتیستا نقش چه شخصیتی را ایفا خواهد کرد. قرار است فرایند ساخت این فیلم از تابستان امسال در کشور یونان آغاز شود.

دیو باتیستا در فیلم Knives Out 2

قسمت اول فیلم چاقوکشی توانست بیش از ۳۱۱ میلیون دلار فروش کند و نامزد دریافت یک جایزه اسکار نیز شود. حالا نتفلیکس به جانسون آزادی عمل کاملی داده و جانسون و برگمن دیگر قرار نیست نگران محدودیت‌های بودجه فیلم خود باشند. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Knives Out 2 به‌عنوان اولین فیلم قرارداد نتفلیکس قرار است از تاریخ ۲۸ ژوئن (۷ تیر) آغاز شود و به نظر می‌رسد استخدام بازیگران این فیلم نیز آغاز شده است. قابل انتظار است شاهد فیلم پر ستاره دیگری باشیم. 

دیو باتیستا که بیشتر با فیلم‌هایی مانند Guardians Of The Galaxy و همچنین فیلم در آستانه‌ی اکران Army Of The Dead شناخته می‌شود، می‌تواند شخصیت جالب و سرگرم کننده‌ای را در ماجرای Knives Out 2 داشته باشد؛ به‌ویژه با درنظرگرفتن فیلمنامه‌ی قسمت اول Knives Out که مملؤ از کاراکترهای متنوع و داستانی درگیر کننده و جالب بود.

Knives Out

باتیستا پیش از این هم سابقه همکاری در پروژه‌های نتفلیکس را در کارنامه دارد، اما گفته می‌شود باتیستا در فیلم جدید Army of the Dead ساخته‌ی زک اسنایدر که به‌عنوان یک مجموعه احتمالی برای سال‌های پیش روی این شبکه‌ی استریمینگ در نظر گرفته می‌شود، نقش برجسته‌تری خواهد داشت. وی همچنین قرار است در فصل بعدی سریال See از شبکه اپل تی وی پلاس نقش برادر شخصیت جیسون موموآ را برعهده خواهد داشت.

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده