نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۹

ادای احترام به فیلم Jaws در تصویر جدید قسمت سوم دنیای ژوراسیک

تصویر جدیدی از پشت صحنه تولید فیلم Jurassic World: Dominion با بازی کریس پرت منتشر شده است که در آن شاهد ادای احترام به فیلم Jaws هستیم.

آبان گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه این فیلم علمی تخیلی و مورد انتظار منتشر شده است. مجله امپایر در شماره جدید خود تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) را منتشر کرده است که در این تصویر شاهد حضور کریس پرت به‌همراه عمر سی روی یک قایق کوچک هستیم که در حال صحبت کردن با کالین ترورو، کارگردان فیلم است. در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

کریس پرت و عمر سی روی قایق در حال صحبت با کالین ترورو در پشت صحنه فیلم Jurassic World: Dominion

همچنین قایق کوچک درون تصویر ظاهرا ادای دینی به قایق درون فیلم Jaws به کارگردانی استیون اسپیلبرگ است که اگر از طرفداران این فیلم کلاسیک تحسین شده و محبوب باشید، احتمالا شباهت این قایق با قایق درون فیلم را متوجه خواهید شد. همچنین Fair Spanish Lady نام قایق فیلم Jurassic World: Dominion است که ظاهرا ارجاعی به آهنگی دارد که شخصیت کوئینت با بازی رابرت شاو در فیلم Jaws آن را می‌خواند.

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی که ترورو پس از یک قسمت غیبت بازگشته، ترورو به‌همراه امیلی کارمایکل وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Dominion را نیز بر عهده دارد.

فیلم Jurassic World: Dominion برای اکران در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده