نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۴

اکران فیلم Jurassic World: Dominion تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاد؛ انتشار پوستر جدید

یونیورسال پیکچرز با انتشار یک پوستر اعلام کرد که فیلم Jurassic World: Dominion با یک سال تأخیر اکنون قرار است در سال ۲۰۲۲ روی پرده‌های سینمای برود.

از تابستان امسال بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Jurassic World: Dominion (دنیای ژوراسیک: قلمرو) پس از تعطیلی چند ماهه به علت همه‌گیری ویروس کرونا از سر گرفته شد و بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که از سرگیری تولید این فیلم علمی تخیلی باعث شود تا قسمت سوم فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) طبق برنامه در تابستان سال ۲۰۲۱ اکران شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز با انتشار یک پوستر اعلام کرد که فیلم Jurassic World: Dominion دیگر قرار نیست در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) اکران شود و اکنون اکران این فیلم تا تابستان سال 2022 عقب افتاده است.

فیلم Jurassic World: Dominion اکنون با یک سال تأخیر قرار است در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. این اتفاق پس از آن رخ می‌دهد که اکران فیلم Dune (دیون) تا سال ۲۰۲۱ و اکران فیلم The Batman (بتمن) نیز به‌تازگی تا سال ۲۰۲۲ عقب افتاده بودند. گفته می‌شود که هنوز سه هفته تا پایان مراحل فیلم‌برداری قسمت سوم فیلم Jurassic World زمان باقی مانده است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این تأخیر منتشر نشده است. همچنین یونیورسال پوستر جدیدی از فیلم Jurassic World: Dominion را نیز منتشر کرده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید فیلم Jurassic World: Dominion

کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، ایزابلا سرمون، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، بی‌دی وانگ، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت، جیک جانسون، عمر سی، دیکن لاکمن، اسکات هیز، دیواندا وایز، کمپبل اسکات و مامودو اتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، کالین ترورو وظیفه کارگردانی قسمت سوم فیلم Jurassic World را بر عهده دارد. علاوه‌بر کارگردانی که ترورو پس از یک قسمت غیبت بازگشته، ترورو به‌همراه امیلی کارمایکل وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Jurassic World: Dominion را نیز بر عهده دارد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده