نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۱

پایان فیلمبرداری Jurassic World: Dominion و پیام سم نیل به این مناسبت

فیلم‌برداری جدیدترین نسخه‌ی دنیای ژوراسیک یک سال و نیم قبل از اکران آن به پایان رسیده و بازیگر فیلم پیامی در این زمینه منتشر کرده است.

سرانجام پس از مدت‌ها پشت‌سر گذاشتن مراحل تولید فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion)، فیلم‌برداری این اثر شرکت یونیورسال پیکچرز به پایان رسیده و به‌زودی مراحل بعدی کار روی آن آغاز می‌شود؛ فیلمی که در پروسه‌ی تولید خود مثل خیلی دیگر از آثار سینمایی امسال با مشکلات ناشی از ویروس کرونا درگیر بود و چندین بار فیلم‌برداری آن به دلایلی مثل مثبت شدن تست کرونای عوامل متوقف شده بود.

اکنون با پایان کار بازیگرهای این فیلم، سم نیل که بعد از حدود دو دهه یک‌بار دیگر نقش دکتر «آلن گرانت» را در این مجموعه بازی کرده، پیامی منتشر کرده است: «روزهایی بود که فکر می‌کردیم شاید نتوانیم این کار را به پایان برسانیم. ولی درنهایت موفق به انجام این کار شدیم و توانستیم از عهده‌ی چیزی بربیاییم که غیرممکن به نظر می‌رسید؛ آن‌هم با کمک گروهی از عوامل درجه یک، بازیگرهای دوست‌داشتنی و یک کارگردان فوق‌العاده. الآن بالاخره می‌توانیم پایان کار فیلم‌برداری را جشن بگیریم!»

دنیای ژوراسیک 3 اولین فیلم بزرگ هالیوودی بود که در ماه ژوئیه، بعد از مدت‌ها توقف تولید از ماه مارس به خاطر کووید 19 یک‌بار دیگر فیلم‌برداری خود را آغاز کرد و بعد از مشکلات مختلفی که پشت‌سر گذاشت، درنهایت به پایان مسیر فیلم‌برداری رسید. به‌گزارش ددلاین، در طول تولید این فیلم ۴۰ هزار بار تست کرونا از عوامل و بازیگران آن گرفته شد و آن‌ها هر روز از نظر دمای بدن نیز بررسی می‌شدند.

سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم بعد از فیلمبرداری Jurassic World: Dominion

همکاری مجدد ستاره‌های اولین فیلم پارک ژوراسیک بعد از گذشت سال‌ها

همچنین استودیو پاین‌وود، محل فیلم‌برداری دنیای ژوراسیک 3 در انگلیس هم در این مدت ۱۵۰ دستگاه ضدعفونی‌کننده‌ی دست و ۶۰ روشویی اضافه برای عوامل فیلم در نظر گرفته بود و تمام این موارد روی‌هم هزینه‌ای بین ۶ تا ۸ میلیون دلار به هزینه‌های تولید فیلم اضافه کردند.

کالین ترورو، کارگردان فیلم به مناسبت پایان فیلم‌برداری آن چنین گفته است: «مطمئن نیستم که بتوانم احساس خود را ازطریق کلمات توصیف کنم. واقعاً تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای بود و بازیگران و عوامل فیلم به بهترین شکل ممکن درکنار ما بودند و بر اوضاع سخت دوران فیلم‌برداری غلبه کردند و تهیه‌کنندگان فیلم هم تمام تلاش خود را به کار بردند تا همه‌چیز به خوبی پیش برود. پروسه‌ی تولید این فیلم واقعاً جالب و الهام‌بخش بود.»

فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو در تاریخ ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۰ خرداد ۱۴۰۱) اکران می‌شود؛ فیلمی که مثل دو نسخه‌ی قبلی، کریس پرت و برایاس دالاس هاوارد بازیگران اصلی آن خواهند بود و ستاره‌های اولین فیلم پارک ژوراسیک (Jurassic Park) یعنی سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم نیز بعد از سال‌ها با کمک این فیلم بازگشت دوباره‌ای به دنیای دایناسورها خواهند داشت.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده