نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

فیلم Jurassic World: Dominion احتمالاً نسخه پایانی این مجموعه نخواهد بود

تهیه‌کننده‌ی مجموعه‌ی دنیای ژوراسیک از احتمال تولید نسخه‌های بعدی آن صحبت کرده است.

دو سال قبل فیلم دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) اکران خود را درحالی آغاز کرد که با وجود بعضی ضعف‌ها و ایراداتی که داشت، به فروشی بیش از ۱.۳ میلیارد دلار دست پیدا کرد. اکنون درحالی‌که نسخه‌ی جدید این مجموعه یعنی فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو (Jurassic World: Dominion) همچنان مراحل تولید خود را طی می‌کند، تهیه‌کننده‌ی آن از احتمال ساخت نسخه‌های بعدی صحبت کرده است.

پایان نسخه‌ی قبلی دنیای ژوراسیک با اتفاقات جالبی همراه بود که خبر از ادامه‌ی داستان در شرایطی کاملاً متفاوت نسبت به تمام فیلم‌های پیشین دنیای ژوراسیک و پارک ژوراسیک (Jurassic Park) می‌داد؛ دوران جدیدی که در آن شاهد حضور دایناسورها در نقاط مختلف کره زمین و بین مردم هستیم و این قضیه می‌تواند حال و هوایی جدید به این مجموعه بدهد. فرانک مارشال، تهیه‌کننده‌ی فیلم هم با اشاره به همین موضوع از احتمال ادامه پیدا کردن این سری فیلم‌های شرکت یونیورسال پیکچرز خبر داده و چنین می‌گوید:

این آغاز دوران تازه‌ای برای این مجموعه است. اکنون دایناسورها وارد مناطق مسکونی کره زمین شده‌اند و امیدوارم برای مدت‌ها در آن‌جا باقی بمانند.

البته ادامه پیدا کردن این فیلم‌ها بیشتر از امیدواری تهیه‌کننده‌ی آن، به فروش آن‌ها بستگی دارد و باید دید عملکرد نسخه‌ی جدید به چه شکل خواهد بود. در صورتی که این فیلم بتواند موفقیتی در حد و اندازه‌های دو نسخه‌ی قبلی به‌دست آورد (که در مجموع حدود سه میلیارد دلار فروخته بودند)، شکی نیست که یونیورسال به‌سراغ تولید نسخه‌های بعدی هم خواهد رفت و احتمال دارد حتی سه‌گانه‌ی سوم آن‌را تدارک ببیند.

فیلم دنیای ژوراسیک: قلمرو که به کارگردانی کالین ترورو برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) آماده می‌شود، درکنار حضور بازیگران دو نسخه‌ی قبلی از جمله کریس پرت و برایس دالاس هاوارد، بعد از سال‌ها به علاقمندان این مجموعه اجازه می‌دهد یک‌بار دیگر سه بازیگر اصلی پارک ژوراسیک یعنی سم نیل، لورا درن و جف گلدبلوم را در ماجراجویی‌های جدیدی پیرامون دایناسورها درکنار یکدیگر ملاقات کنند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده