نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۶

تریلر جدید سریال Stranger Things 4 با تمرکز روی شخصیت میلی بابی براون

شبکه نتفلیکس امروز تریلر جدید و بسیار مرموزی از فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت الون با بازی میلی بابی براون است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا همچنان ادامه دارد و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده است. در این تریلر کوتاه و بسیار مرموز که امروز پخش شد، شاهد تمرکز روی دوران کودکی الون هستیم که در تاسیسات مخفی دولت در هاوکینز در حال آزمایش روی او هستند. در این ویدیو متیو موداین در نقش پاپا هم بازگشته و همچنین کودکانی ظاهرا مشابه الون نیز در تاسیسات در حال بازی و تقویت قدرت خود هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از اپارات

همچنین ویدیو دارای کپشن 002/004 نیز است که فعلا دلیل آن مشخص نیست. بااین‌حال، در پایان تریلر شاهد اعلام تاریخ انتشاری حتی حدودی از سریال Stranger Things 4 نیستیم. در حال حاضر کمی بعید به‌نظر می‌رسد که فصل چهارم این سریال زودتر از سال ۲۰۲۲ از نتفلیکس پخش شود. پیش از این نتفلیکس در بهمن ۹۸ تریلر کوتاه دیگری از فصل چهارم سریال Stranger Things را منتشر کرده بود که این تریلر بازگشت دیوید هاربر، بازیگر نقش جیم هاپر را در این فصل تایید می‌کند.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو و جوزف کوئین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود. 

علاوه‌براین، راس دافر در یک مصاحبه توضیح داده بود که این برای اولین‌بار است که آن‌ها پیش از تولید یک فصل از سریال Stranger Things، تمامی فیلمنامه‌های یک فصل سریال را نوشته و تکمیل کرده‌اند و این موضوع باعث شده بود تا آن‌ها نگاه کلی و بهتری برای رفع نواقص آن داشته باشند. همچنین برادران دافر در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کردند که سریال Stranger Things 4 قرار نیست فصل پایانی آن باشد، اما از هم‌اکنون یک پایان برای آن در نظر گرفته شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده