نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۲

سریال Stranger Things در فصل چهارم به پایان نخواهد رسید

برادران دافر تایید کردند که فصل چهارم سریال Stranger Things قرار نیست فصل پایانی آن باشد، اما از هم‌اکنون یک پایان برای آن در نظر گرفته شده است.

ماه مهر گذشته بود که سرانجام شبکه نت‌ فلیکس از تمدید سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) برای فصل چهارم خبر داد که به‌جز یک تیزر مرموز، شبکه Netflix اطلاعات بیشتری از فصل چهارم سریال را منتشر نکرد و درواقع مهم‌ترین سریال مهم طرفداران این بود که این سریال علمی تخیلی در فصل چهارم به پایان خواهد رسید یا همچنان شاهد ادامه دادن اتفاقات آن خواهیم بود. در هر حال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things فعلا به علت شیوع ویروس کرونا متوقف است و انتظار می‌رود تا اواخر تابستان از سر گرفته شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Stranger Things قرار نیست در فصل چهارم پایان برسد.

به‌تازگی برادران دافر که اخیرا برای فصل سوم نامزد دریافت جایزه امی شده‌اند، مصاحبه‌ای را با هالیوودریپورتر انجام داده‌‌اند که در این مصاحبه از آن‌ها پرسیده شد آیا سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) قرار است فصل پایانی آن باشد یا این سریال برای فصل پنجم باز خواهد گشت. راس دافر در این مصاحبه تایید کرد که سریال قرار نیست در فصل چهارم به پایان برسد، اما آن‌ها از هم‌اکنون از پایان سریال خبر دارند و می‌دانند که سریال در چه زمانی به پایان خواهد رسید. راس دافر گفت: 

فصل چهارم قرار نیست فصل پایانی باشد. ما می‌دانیم که پایان سریال چگونه خواهد بود و چه زمانی رخ خواهد داد. تأخیر در تولید فصل چهارم به علت شیوع ویروس کرونا، این فرصت را به ما داد تا نگاهی رو به جلو داشته باشیم و بفهمیم که چه چیزی برای سریال بهتر است. با شروع به پر کردن این جاهای خالی، به ما ایده بهتری داده شد تا ببینیم که نیاز داریم تا چه مدت این داستان را دنبال و روایت کنیم.

برادران دافر

پیش از این مت دافر گفته بود که انتظار دارند سریال Stranger Things در فصل چهارم یا پنجم به پایان برسد. با توجه به صحبت‌های برادران دافر، به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس از هم‌اکنون به ساخت فصل پنجم سریال نیز چراغ سبز نشان داده باشد. راس دافر در ادامه توضیح داد که این برای اولین‌بار است که آن‌ها پیش از تولید فصل چهارم سریال Stranger Things، تمامی فیلمنامه‌های یک فصل سریال را نوشته و تکمیل کرده‌اند و این موضوع باعث می‌شود تا آن‌ها نگاه کلی و بهتری برای رفع نواقص آن داشته باشند. 

انتظار می‌رود سریال Stranger Things 4 در طول سال ۲۰۲۱ از شبکه Netflix منتشر شود. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود. میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، گیتن ماتارازو، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، جو کری، سیدی سینک، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، مایا هاوک و برت گلمن، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Nerdist
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده