نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۹

عقب افتادن زمان شروع تولید فیلم Blade ؛ مارول به دنبال استخدام کارگردان سیاه پوست

مارول استودیو تصمیم گرفته تا زمان شروع تولید فیلم Blade را تا سال آینده عقب بیندازد تا سازندگان فیلم فرصت بیشتری برای کار روی فیلمنامه داشته باشند.

طی هفته جاری بود که مارول ویدیو جدیدی از فیلم‌های آینده و فاز چهارم دنیای سینمایی مارول را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر فیلم‌های جدید، تغییر نام برخی از فیلم‌ها و همچنین تاریخ اکران چند فیلم دیگر بودیم، اما در بین این آثار خبری از فیلم Blade نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم بلید منتشر شده است. هالیوودریپورتر در مقاله جدید خود اطلاعاتی از وضعیت فیلم Blade را نیز به اشتراک گذاشته است که مارول استودیو به‌دنبال استخدام کارگردان سیاه پوست برای این فیلم مورد انتظار است.

استیسی اوسی-کافور، نویسنده سریال واچمن وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Blade را بر عهده دارد و مارول ظاهرا سیاستی مشابه برادران وارنر برای ریبوت فیلم سوپرمن را در پیش خواهد گرفت. ماهرشالا علی، بازیگر برنده دو جایزه اسکار برای بازی در فیلم Moonlight و فیلم Green Book نقش اریک بروک را قرار است در اقتباس جدید بلید بازی کند. بااین‌حال، هنوز کارگردانی برای این پروژه استخدام نشده و همچنین فهرست احتمالی نیز در حال حاضر وجود ندارد. 

ماهرشالا علی و جایزه اسکار در دستش

بااین‌حال، مارول کارگردان‌های با استعدادی مثل کلوئی ژائو برای فیلم Eternals و نیا داکوستا برای فیلم The Marvels را استخدام کرده است و شاید شاهد انتخابی مشابه برای فیلم بلید نیز باشیم. پیش از این استیون نورینگتون وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم Blade، گیرمو دل تورو وظیفه کارگردانی فیلم Blade II و دیوید اس. گویر وظیفه کارگردانی فیلم Blade: Trinity را بر عهده داشتند که در هر سه قسمت وسلی اسنایپس نقش بلید را بر عهده داشت. اما شاید سؤال بسیاری از طرفداران این باشد که فیلم Blade قرار است در چه تاریخی اکران شود؟

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم بلید قرار بود از ماه سپتامبر امسال (شهریور-مهر) آغاز شود، اما مارول تصمیم گرفت تا برای کار بیشتر روی فیلمنامه و دادن زمان کافی به نویسنده/نویسندگان آن، تاریخ فیلم‌برداری فیلم Blade را تا ماه ژوئیه ۲۰۲۲ (تیر-مرداد ۱۴۰۱) عقب بیندازد. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت که فیلم بلید در سال ۲۰۲۳ اکران شود. درواقع مارول در نظر دارد تا ۴ فیلم را در سال ۲۰۲۳ اکران کند که تاکنون تکلیف دو فیلم سال ۲۰۲۳ مشخص شده و دو فیلم دیگر هنوز مشخص نیستند؛ هرچند فیلم Fantastic Four و فیلم Deadpool 3 هم شانس زیادی برای اکران در سال ۲۰۲۳ دارند.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده