نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۷

اولین تیزر رسمی از فیلم Eternals ؛ اعلام نام رسمی Black Panther 2 و کاپیتان مارول 2

مارول با انتشار ویدیویی از فیلم‌هایی که قرار است در طول فاز چهارم دنیای سینمایی مارول اکران شوند، رونمایی کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی فیلم Eternals نیز هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول ویدیو جدیدی به مناسبت سالگرد اکران فیلم Iron Man منتشر کرده که حاوی اطلاعات زیادی است. مارول در طول این ویدیو تایید کرد که فیلم Black Panther 2 اکنون قرار است با نام Black Panther: Wakanda Forever روی پرده‌های سینما برود که به‌نظر می‌رسد این نام تحت تاثیر فوت ناگهانی چادویک بوزمن، بازیگر نقش تی‌چالا (بلک پنتر) انتخاب شده است. دنباله فیلم Black Panther قرار است در تاریخ ۸ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۷ تیر ۱۴۰۱) اکران شود.

فیلم Captain Marvel 2 نیز نام جدیدی را دریافت کرده و دنباله فیلم Captain Marvel قرار است با نام The Marvels روی پرده‌های سینما برود. درواقع این نام نشان از تمرکز فیلم روی شخصیت بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول به‌همراه ایمان ولانی، بازیگر نقش کامالا خان (میس مارول) و تیونا پریس، بازیگر نقش مونیکا رمبو (احتمالا Photon) دارد. فیلم The Marvels برای اکران در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آذر ۱۴۰۱) برنامه‌ریزی شده است.

لوگو فیلم های فاز چهارم دنیای سینمایی مارول تا نیمه اول سال ۲۰۲۳

در این ویدیو شاهد نمایش بخش‌هایی از فیلم‌های گذشته مارول هستیم و در طول ویدیو البته تصاویر جدیدی از فیلم Black Widow و فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings نیز نمایش داده می‌شود. البته شاید مهم‌ترین بخش این ویدیو نمایش اولین تصاویر رسمی از فیلم Eternals باشد که در آن تقریبا تمامی شخصیت‌های اصلی و اعضای اترنالز حضور دارند که در طول ویدیو شاهد ۱۳ ثانیه از این فیلم مورد انتظار هستیم که احتمالا تریلر آن در طول تابستان امسال پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. البته این تمام داستان نبود و مارول استودیو تکلیف اولین فیلم‌های سال ۲۰۲۳ خود را نیز مشخص کرد. در ابتدا فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania قرار است در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ (۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود و بالاخره متوجه شدیم فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 پس از سه سال تأخیر قرار است در تاریخ ۵ می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود. البته در پایان تیزر شاهد نمایش لوگو فیلم Fantastic Four هم بودیم که بسیاری اعتقاد دارند این فیلم هم برای اکران در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده