نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

تصاویر جدید فصل چهارم انیمه Castlevania

نتفلیکس تصاویر جدیدی از فصل چهارم انیمه Castlevania را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور شخصیت‌های اصلی هستیم.

هفته گذشته بود که نتفلیکس تریلر رسمی فصل چهارم انیمه Castlevania را منتشر کرد که فصل چهارم این انیمه سریالی قرار است فصل پایانی آن باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل پایانی سریال کسلوانیا منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور تمامی شخصیت‌های اصلی فصل چهارم انیمه Castlevania هستیم که براساس تریلر و خلاصه داستان، گروهی به‌دنبال سلطه بر انسان‌ها و موجودات فانی و گروهی دیگر به‌دنبال بازگشت دراکولا یا مانع شدن از این اتفاق هستند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

ترور بلمونت و سایفا آماده مبارزه در فصل چهارم انیمه Castlevania  می شوند

آلوکارد در حال مبارزه در فصل چهارم انیمه Castlevania

موجودی جدید در فصل چهارم انیمه Castlevania

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد، الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز، جیمی موری در نقش کارمیلا، تئو جیمز در نقش هکتور، آدیتاکمبو ام‌کرمک در نقش آیزاک، جسیکا براون فیندلی در نقش لنور، یاسمین المصری در نقش مورانا، ایوانا میلیچویچ در نقش استریگا، بیل نای در نقش سنت ژرمن، باربارا استیل در نقش میراندا و لنس ردیک در نقش کاپیتان، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل چهارم انیمه Castlevania بازگردند.

با اینکه انیمه کسلوانیا قرار است در فصل چهارم به پایان برسد، اما نتفلیکس در نظر دارد تا انیمه جدیدی براساس دنیای Castlevania با شخصیت‌ها و صداپیشگان جدید تولید و منتشر کند. اتفاقات این انیمه در همان دنیای انیمه اصلی کسلوانیا جریان خواهد داشت. انیمه Castlevania براساس مجموعه بازی از شرکت کونامی به همین نام تولید شده که وارن الیس، نویسنده و سازنده اصلی سریال کسلوانیا است. 

فصل چهارم انیمه Castlevania که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) از نتفلیکس منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده