نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۹

پایان انیمه Castlevania در فصل چهارم ؛ اعلام تاریخ پخش فصل پایانی

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که انیمه Castlevania در فصل چهارم به پایان خواهد رسید، اما به معنای کار مجموعه کسلوانیا نیست. همچنین تاریخ پخش فصل پایانی این انیمه نیز اعلام شد.

سریال Castlevania (کسلوانیا) یکی از تحسین شده‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های اورجینال نتفلیکس است که تا به امروز سه فصل از آن تولید و منتشر شده است و فروردین گذشته بود که نتفلیکس از تمدید این سریال انیمه‌ای برای فصل چهارم خبر داد و در آذر امسال شاهد انتشار اولین تصاویر رسمی فصل چهارم انیمه کسلوانیا بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل چهارم انیمه Castlevania اعلام شده است، اما نتفلیکس خبر بدی برای طرفداران نیز دارد.

نتفلیکس اعلام کرد فصل چهارم انیمه Castlevania که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در تاریخ ۱۳ می (۲۳ اردیبهشت) منتشر شود. همچنین نتفلیکس از پایان یافتن انیمه کسلوانیا در فصل چهارم خبر داد تا باعث شوکه شدن طرفداران این انیمه سریالی محبوب شود. بااین‌حال، این پایان کار مجموعه کسلوانیا نیست و نتفلیکس در نظر دارد تا انیمه جدیدی براساس دنیای Castlevania با شخصیت‌ها و صداپیشگان جدید تولید و منتشر کند. اتفاقات این انیمه در همان دنیای انیمه اصلی کسلوانیا جریان خواهد داشت.

ترور بلمونت، آلوکارد و سایفا بلنیدز در پوستر فصل سوم سریال Castlevania

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد، الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز، جیمی موری در نقش کارمیلا، تئو جیمز در نقش هکتور، آدیتاکمبو ام‌کرمک در نقش آیزاک، جسیکا براون فیندلی در نقش لنور، یاسمین المصری در نقش مورانا، ایوانا میلیچویچ در نقش استریگا، بیل نای در نقش سنت ژرمن، باربارا استیل در نقش میراندا و لنس ردیک در نقش کاپیتان، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود برای صداپیشگی شخصیت‌های خود در فصل چهارم انیمیشن Castlevania بازگردند.

انیمه Castlevania براساس مجموعه بازی از شرکت کونامی به همین نام تولید شده که وارن الیس، نویسنده و سازنده اصلی سریال کسلوانیا است. بااین‌حال، زمانی‌که الیس کار نوشتن فیلمنامه‌های فصل چهارم سریال Castlevania را به پایان رسانده بود، اتهاماتی در ارتباط با رسوایی اخلاقی وی منتشر شد که در ادامه الیس آن را کاملا تکذیب کرد. در هر حال الیس دیگر نقشی در مجموعه کسلوانیا ندارد و همچنین او قرار نیست بخشی از تیم تولید سری جدید انیمه Castlevania نیز باشد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده