نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹

حضور گروه دوم جوخه انتحاری در تصاویر جدید فیلم The Suicide Squad

به‌تازگی تصاویر جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر شده است که در آن شاهد حضور اعضای تیم دوم جوخه انتحاری هستیم.

ماه گذشته بود که بالاخره اولین تریلر رسمی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحاری) منتشر شد که این تریلر توانست رکورد پر بیننده‌ترین تریلر و تبلیغ بزرگسال یا Red Band در هفته اول انتشار را بشکند. این در حالی است که مدتی بعد تریلر دیگری از قسمت جدید فیلم Suicide Squad نیز منتشر شده که حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم مورد انتظار بود و حالا می‌دانیم گروه جوخه انتحاری به دو تیم متفاوت تقسیم شده که تیم دوم احتمالا پس از شکست تیم اول به مأموریت فرستاده خواهند شد.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم The Suicide Squad منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به این فیلم اکشن و کمدی مورد انتظار از دنیای دی سی اختصاص داده که علاوه‌بر دو تصویر روی جلد، شاهد تصاویری از تیم جوخه انتحاری با حضور پیس‌میکر، بلاداسپورت، رتکچر 2، پولکا دات من و کینگ شارک هستیم و در یک تصویر هم جیمز گان دیده می‌شود. البته در یک تصویر می‌توان ریک فلگ را که ظاهرا زخمی شده است، نیز مشاهده کرد و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کاور شماره یک توتال فیلم برای فیلم The Suicide Squad

کاور شماره دوم توتال فیلم برای فیلم The Suicide Squad

مارگو رابی، ادریس البا، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، جان سینا، استیو ایجی، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، مایکل روکر، میلینگ ان‌جی، آلیس براگا، پیتر کاپالدی، پیت دیویدسون، تایکا وایتیتی، سیلوستر استالونه، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، استورم رید و خوان دیه‌گو بوتو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ اوت (۱۵ مرداد) برنامه‌ریزی شده است که همزمان با اکران، این فیلم قرار است ازطریق سرویس استریم HBO Max به مدت یک ماه نیز منتشر شودجیمز گان وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده داشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده