نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰

حضور یک بازیگر دیگر در سریال She-Hulk

مارول استودیو به‌تازگی بازیگر دیگری برای حضور در یکی از نقش‌های اصلی سریال She-Hulk استخدام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران سریال She-Hulk (شی هالک) اضافه شده است. رنی الیس گولدزبری جدیدترین بازیگری است که شاهد حضور آن در سریال جدید دنیای سینمایی مارول برای دیزنی پلاس هستیم. منابع نزدیک می‌گویند که گولدزبری قرار است نقش شخصیتی به‌نام آملیا را در این سریال بازی کند که اطلاعات بیشتری از نقش وی فعلا در دسترس نیست. پیش از این شاهد پیوستن جینجر گونزاگا، بازیگر سریال‌ Kidding و سریال Space Force، به جمع بازیگران این سریال کمدی قضایی از دنیای سینمایی مارول بودیم.

رنی الیس گولدزبری

علاوه‌بر گونزاگا و گولدزبری، تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک) و تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال She-Hulk رسما تایید و اعلام شده است. همچنین کت کویرو و آنو والیا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال شی هالک را بر عهده خواهند داشت. علاوه‌براین، جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال She-Hulk را بر عهده دارد.

مدتی پیش کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه خود تایید کرد که سریال She-Hulk قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود. سریال شی هالک قرار است یک سریال کمدی قضایی باشد که فایگی معتقد است پلتفرم دیزنی پلاس فرصت مناسبی برای مارول است تا سبک‌های جدید و متفاوتی را که امکان استفاده از آن در سینما وجود ندارد، استفاده و امتحان کند. انتظار می‌رود که این سریال کمدی در سال ۲۰۲۲ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 

گولدزبری بیشتر برای بازی در سریال Altered Carbon، سریال The Good Wife، فیلم The House with a Clock in Its Walls و نمایش همیلتون شناخته می‌شود. او اخیرا در سریال Girls5eva نیز به ایفای نقش پرداخته است. مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال She-Hulk قرار است به‌زودی در آتلانتا آغاز شود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده