نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰

بازیگر Kidding به جمع بازیگران سریال She-Hulk پیوست

جینجر گونزاگا، بازیگر سریال‌هایی Kidding و Space Force، جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران سریال She-Hulk از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در سریال She-Hulk (شی هالک) تایید و اعلام شده است. ددلاین اعلام کرد که جینجر گونزاگا، بازیگر سریال‌ Kidding و سریال Space Force، به جمع بازیگران این سریال کمدی قضایی از دنیای سینمایی مارول اضافه شده است. گونزاکا قرار است در نقش بهترین دوست جنیفر والترز در سریال شی هالک حضور داشته باشد و یکی از بازیگران اصلی سریال خواهد بود. همچنین گونزاگا حضورش در این سریال ابرقهرمانی را در توییتر شخصی خود تایید کرده است.

جینجر گونزاگا در سریال Space Force

ماه گذشته بود که در طول برنامه Investor Day دیزنی، شاهد انتشار اطلاعات جدیدی از فیلم‌ها و سریال‌های اینده دنیای سینمایی مارول بودیم که در طول آن بازیگران اصلی سریال She-Hulk نیز معرفی شدند. تاتیانا مازلانی در نقش جنیفر والترز (شی هالک)، مارک رافلو در نقش بروس بنر (هالک) و تیم راث در نقش بیزاری (Abomination)، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در این سریال رسما تایید و اعلام شده است. همچنین کت کویرو و آنو والیا وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال شی هالک را بر عهده خواهند داشت.

علاوه‌براین، جسیکا گائو، نویسنده سریال Rick and Morty که وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت Pickle Rick را بر عهده داشته و برای آن جایزه امی نیز دریافت کرده، وظیفه نوشتن فیلمنامه سریال She-Hulk را بر عهده دارد. به‌تازگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه جدید خود تایید کرده است که سریال She-Hulk قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود. انتظار می‌رود که این سریال کمدی در سال ۲۰۲۲ از سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شود. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده