نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۰

پایان یافتن تولید فصل دوم سریال The Witcher ؛ انتشار تصویر و ویدیو جدید

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تصویر و ویدیو از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher خبر داده است.

از اسفند ۹۸ بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher (ویچر) رسما آغاز شد، اما پس از شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا و مانند بسیاری از پروژه‌ها، در ادامه شاهد تعطیلی تولید فصل دوم این سریال فانتزی و فوق‌العاده مورد انتظار بودیم. در ادامه از ماه مرداد سال گذشته و پس از چند ماه تعطیلی بالاخره مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم ویچر از سر گرفته شد، اما باز هم مثبت شدن تست کرونا اعضای تیم تولید یا مصدومیت هنری کویل، بازیگر نقش گرالت بارها باعث تعطیلی تولید فصل دوم سریال The Witcher شده بود.

حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher سرانجام و پس از یک انتظار طولانی به پایان رسیده است. پس از اینکه ژاکلین ریتورن، هنرمند گریم و مو این سریال از پایان تولید فصل دوم خبر داد، حالا نتفلیکس به‌صورت رسمی این خبر را تایید و اعلام کرده است و به همین مناسبت یک تصویر از آخرین روز فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher منتشر کرده که در آن شاهد حضور هنری کویل در نقش گرالت در یک محیط جنگلی و برفی هستیم:

هنری کویل در نقش گرالت در یک محیط برفی با کلاکت فیلمبرداری در دست در آخرین روز فیلمبرداری فصل دوم سریال The Witcher

مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher در ۱۵ مکان مختلف انجام شده که در این فرایند ۸۹ بازیگر و ۱۲۰۰ نفر در تیم تولید مشغول به فعالیت بوده‌اند. حال فصل دوم این سریال وارد مراحل پس از تولید شده و نباید تا اواخر سال جاری میلادی منتظر پخش آن باشید؛ چرا که کار روی جلوه‌های ویژه و دیگر بخش‌های سریال تازه آغاز شده است. همچنین نتفلیکس ویدیویی از روند تولید و پایان فصل دوم سریال ویچر منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انتظار می‌رود فصل دوم سریال The Witcher در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون، یاسین عطور، ادجوا اندو، کسی کلر، فیلیپا ایلهارت، لیز کار، گراهام مک‌تاویش، کوین دویل و کریس فولتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال ویچر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده