نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۸

مراحل تولید فصل دوم سریال ویچر به علت مثبت شدن تست کرونا چندین نفر متوقف شد

با مثبت شدن تست کرونا چندین نفر از اعضای تیم تولید فصل دوم سریال The Witcher، مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال متوقف شده است.

از ماه مرداد امسال و پس از چند ماه تعطیلی بالاخره مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم ویچر از سر گرفته شد، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher دوباره متوقف شده است. ددلاین خبر داد که تست کرونا چندین نفر از اعضای تیم تولید این سریال فانتزی مثبت اعلام شده و بدین ترتیب تولید سریال ویچر در بریتانیا متوقف شده است. تاکنون تایید شده است که تست کووید-۱۹ چهار نفر امروز مثبت اعلام شده و نتفلیکس در حال گرفتن تست کرونا از مابقی اعضای تیم تولید است. این افراد اکنون در قرنطینه هستند و منابع نزدیک به پروژه تایید کرده‌اند در بین این افراد نام هیچ یک از بازیگران اصلی دیده نمی‌شود.

مراحل فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher در استودیوی فیلمسازی اربورفیلد در غرب لندن انجام می‌شود که به محض اطمینان از ایمن بودن کامل، مراحل تولید سریال دوباره از سر گرفته می‌شود. این دومین باری است که مراحل تولید فصل دوم سریال ویچر متوقف می‌شود و پیش از این به علت مثبت شدن تست کرونا کریستوفر هیویو در اسفند گذشته شاهد توقف تولید فصل دوم بودیم. بیش از ۷۶ میلیون کاربر نتفلیکس در اولین ماه انتشار به تماشای فصل اول این سریال فانتزی پرداخته بودند تا ویچر خیلی سریع به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های این سرویس استریم تبدیل شود.

هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، کیم بودنیا در نقش وزمیر، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال ویچر نیز بر عهده لورن اشمیت هیسریش است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده