نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۱

تولید فصل دوم سریال The Witcher با وجود مصدومیت هنری کویل ادامه خواهد یافت

به‌تازگی هنری کویل در پشت صحنه فصل دوم سریال The Witcher دچار آسیب دیدگی شده است، اما این اتفاق باعث توقف تولید سریال نخواهد شد.

ماه گذشته بود که مثبت شدن تست کرونا چندین نفر از اعضای تیم تولید باعث تعطیلی دوباره مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher شد و مدتی می‌شود که تولید فصل جدید این سریال اکشن فانتزی دوباره از سر گرفته شده است. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اتفاق دیگری ممکن بود دوباره باعث تعطیلی تولید فصل دوم سریال ویچر شود، اما ظاهرا قرار نیست تاثیری روی آن بگذارد. گفته می‌شود که هنری کویل، بازیگر نقش گرالت به‌تازگی آسیب دیدگی جزئی از ناحیه عضله پا در زمان تولید فصل دوم سریال The Witcher در استودیوی فیلمسازی Arborfield در غرب لندن دیده است و هم‌اکنون در حال بهبودی است.

بااین‌حال، این اتفاق باعث توقف مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher نشده و در حال حاضر تولید سریال بدون حضور ستاره اصلی ادامه خواهد یافت. انتظار می‌رود که کویل دوره درمان کوتاهی را تجربه کند و خیلی سریع به تولید سریال ویچر بازگردد. مانند همه تولیدات فیلم و سریال‌، مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Witcher در اواخر ماه دسامبر به علت شروع کریسمس و تعطیلات سال نو تعطیل و سپس در اوایل سال ۲۰۲۱ و پس از پایان تعطیلات، تولید سریال از سر گرفته خواهد شد. پیش از این The Sun گزارش کرده بود که کویل در ارتفاعی ۶ متری مشغول بازی بوده که در رعایت مسائل ایمنی اشتباه کرده و باعث آسیب دیدگی پا خود شده است.

هنری کویل در نقش گرالت سوار بر روچ در شهر در فصل اول سریال The Witcher / ویچر

بااین‌حال، برخلاف گزارش سان مصدومیت کویل جدی نیست و او پس از مدت کوتاهی قرار است دوباره جلوی دوربین برود. تولید فصل دوم سریال The Witcher در ابتدا به علت همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد و سپس ابتلا چندین نفر از اعضای تیم تولید باعث توقف دو هفته‌ای تولید سریال شده بود و به‌نظر می‌رسد که جدی نبودن مصدومیت کویل، می‌تواند خبر خوبی برای تیم تولید سریال باشد تا زمان به پایان رسیدن تولید سریال بیشتر از این با تأخیر مواجه نشود.

انتظار می‌رود فصل دوم سریال The Witcher در اواخر سال ۲۰۲۱ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. هنری کویل، فریا آلن، آنیا چالوترا، کیم بودنیا، کریستوفر هیویو، بزل آیدنبنز، عایشه فابین راس، مسیا سیمسون، اگنس بیورن، پاول بالیون و یاسین عطور، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فصل دوم سریال ویچر تایید و اعلام شده است. 


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده