// جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۹

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Witcher شبکه نتفلیکس آغاز شد

سریال «ویچر» شبکه نتفلیکس که فصل دوم آن در سال ۲۰۲۱ میلادی پخش خواهد شد، اکنون دوباره وارد فاز فیلم‌برداری شده است. چون سازندگان نمی‌توانند اجازه بدهند که ویروس کرونا بیشتر از این جلوی آن‌ها را بگیرد.

تصاویر منتشرشده توسط طرفدارها و خود عوامل سازنده‌ی اثر نشان می‌دهند که «ویچر» نتفلیکس حتی زودتر از تاریخ اعلام‌شده که هنوز چند روز تا رسیدن آن باقی مانده، سراغ ادامه‌ی فیلم‌برداری فصل دوم رفته است. بالاخره سریال The Witcher یکی از پرطرفدارترین محصولات شبکه‌ی اینترنتی/استریم‌محور نتفلیکس است و درحالی‌که دیزنی پلاس و‌ آمازون پرایم هر روز تبدیل به رقبای بزرگ‌تری می‌شوند، نتفلیکس نمی‌تواند زمان عرضه‌ی آن را بیش از این عقب بیاندازد. پس اکنون با هزینه‌ی بیشتر و امکانات پرخرج‌تر برای حفظ سلامتی حداکثری همگان، فیلم‌برداری فصل دوم سریال از سر گرفته شده است.

با اینکه محل فیلم‌برداری فصل دوم «ویچر» زیر هیچ‌گونه فشار قانونی برای تعطیلی نیست، همگان با دقت بسیار زیادی تمامی حرکات سازندگان را دنبال می‌کنند. زیرا ۵ ماه قبل وقتی یکی از بازیگرهای سریال یعنی کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju/بازیگر نقش تورموند جاینتسبین در سریال Game of Thrones) دچار بیماری کرونا شد، The Witcher عملا لقب اولین اثر بزرگی را دریافت کرد که باید پروسه‌ی ساخت آن به حالت تعلیق درمی‌آمد.

شورانر سریال «ویچر» می‌گوید به هیچ عنوان برای تکمیل آن عجله نخواهد کرد. زیرا درنهایت هیچ شخصی پخش زودتر فصل دوم را به بالا بودن کیفیت آن برتری نمی‌دهد. همچنین می‌دانیم که فصل دوم «ویچر» ساختاری خطی‌تر نسبت به فصل ۱ دارد. زیرا حالا شخصیت‌ها وارد مسیرهای مشخصی شده‌اند و نیازی نیست که تماشاگرها مدام چندین و چند خط داستانی با فواصل زمانی زیاد را دنبال کنند. فصل اول «ویچر» بهترین سریال سال ۲۰۱۹ میلادی از نگاه کاربران محترم رسانه‌ی زومجی شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده