نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۶

پیوستن سه بازیگر دیگر به جمع بازیگران اسپین آف سریال The Boys

شبکه آمازون سه بازیگر دیگر را برای حضور در اسپین آف سریال The Boys استخدام کرده است تا تعداد بازیگران سریال به عدد ۵ افزایش یابد.

ماه مهر امسال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه آمازون در حال ساخت یک اسپین‌آف براساس سریال The Boys (بویز) است که اتفاقات این سریال قرار است در یک کالج جریان داشته باشد توسط سازمان شیطانی Vought (وات) که کنترل گروه هفت را نیز بر عهده دارد، اداره می‌شود که هدف آن آموزش ابرقهرمانان جوان است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در اسپین‌آف سریال پسران تایید و اعلام شده است.

طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شین پاول مکگی با سابقه بازی در فیلم The Last Shift، ایمی کاره‌رو با سابقه بازی در فیلم Holidate و مدی فیلیپس با سابقه بازی در سریال Teenage Bounty Hunters، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران اسپین‌آف سریال The Boys اضافه شده‌اند. پیش از این شاهد پیوستن لیز برادوی و جز سینکلر به این سریال ابرقهرمانی بودیم که در حال حاضر اطلاعات زیادی از نقش این بازیگران در دسترس نیست.

اسپین‌آف سریال The Boys قرار است دارای محتوای بزرگسالانه و با درجه سنی R باشد که قرار است زندگی این دانشجویان را بررسی کند و به آن بپردازد و همچنین این ابرانسان‌ها قرار است توانایی‌های جسمانی، ذهنی و اخلاقی خود را به اثبات برسانند تا رسما وارد دنیای ابرقهرمانان شوند. اسپین‌آف سریال The Boys به ترکیبی از رمان‌های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سریال پسران نیز در آن حفظ خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که این کالج درواقع نسخه شیطانی مدرسه اگزاویر باشد که ابرقهرمانان جوان قرار است در آن یاد بگیرند که چگونه از قدرت خود استفاده کنند.

کریگ روزنبرگ، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی سریال The Boys، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت پایلوت (آزمایشی) اسپین‌آف این سریال را بر عهده خواهد داشت و همچنین به‌عنوان شورانر نیز در این سریال حضور دارد. اریک کریپک، ایوان گلدبرگ، سث روگن و جیمز ویور که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال پسران حضور دارند، به‌همراه نیل اچ. موریتز و پاون شتی، به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی در اسپین‌آف سریال The Boys نیز حضور خواهند داشت.

در حال حاضر مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل سوم سریال The Boys آغاز شده است که انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از آمازون پخش شود.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده