نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۲

مشخص شدن اولین بازیگران اسپین ‌آف سریال The Boys

لیز برادوی و جز سینکلر، اولین بازیگرانی هستند که برای اسپین‌آف سریال The Boys انتخاب شده‌اند. این سریال از سرویس استریم آمازون پخش خواهد شد.

اولین بازیگران اسپینآف سریال The Boys که هنوز نام مشخصی ندارد، مشخص شده‌اند. لیز برادوی، بازیگر سریال‌های Bones و NCIS و جَز سینکلر، بازیگر سریال‌های The Vampire Diaries و Chilling Adventures of Sabrina در این سریال اسپین‌آف بازی خواهند کرد. چند ماه پیش بود که خبر ساخت این سریال از سوی شبکه آمازون اعلام شد، اما مراحل تولید آن هنوز شروع نشده است. باتوجه‌به موفقیت فصل اول سریال The Boys می‌شد حدس زد که آمازون به فکر گسترش این مجموعه باشد. فصل‌های دوم و سوم سریال نیز خیلی زودتر آنچه که فکرش را می‌کردیم معرفی شدند. در حال حاضر فصل دوم The Boys هم به پایان رسیده، اما تاریخ پخش فصل سوم مشخص نیست.

جز سینکلر در سریال Chilling Adventures of Sabrina

داستان اسپین‌آف سریال The Boys در کالجی اتفاق می‌افتد که ابرقهرمانان جوان در آن‌جا آموزش می‌بینند. این کالج به‌وسیله شرکت Vought اداره می‌شود؛‌ همان تشکیلات خرابکاری که کنترل گروه «هفت» را نیز بر عهده دارد. در توضیحات رسمی این اسپین‌آف آمده است: «یک سریال بی‌پرده با درجه سنی R که به زندگی ابرقهرمانان هورمونی و اهل رقابت می‌پردازد. این قهرمانان محدودیت‌های جسمی و اخلاقی خود را به آزمایش می‌گذارند و برای به‌دست آوردن بهترین قرادادها در بهترین شهرها با یکدیگر رقابت می‌کنند. این اسپین‌آف ترکیبی از سریال‌های دانشگاهی و داستان‌های Hunger Games است که تمام احساسات، هجو و هیاهوی The Boys را یدک می‌کشد.»

تنها چیزی که درباره نقش‌های برادوی و سینکلر در این سریال می‌دانیم، اسم آنهاست. برادوی در نقش شخصیتی به نام «اِما» بازی می‌کند و سینکلر نیز نقش «ماری» را بر عهده دارد؛ اِما و ماری دو ابرقهرمان جوان هستند.

لیز برادوی

همان‌طور که اشاره کردیم، مراحل تولید سریال اسپین‌آف The Boys هنوز شروع نشده است، اما باتوجه‌به انتخاب اولین بازیگران، می‌توان حدس زد که به‌زودی اخبار بیشتری درباره ساخت این سریال بشنویم. از سوی دیگر فعلا هیچ خبری از فصل سوم The Boys در دست نیست. نه‌تنها چیزی از تاریخ شروع پخش آن نمی‌دانیم، بلکه درباره روند تولید این فصل نیز اطلاعاتی نداریم. تقریبا یک ماه پیش بود که اریک کریپک، شورانر سریال The Boys اعلام کرد ساخت فصل سوم به‌زودی آغاز می‌شود.

همچنین گفته شد که فیلم‌برداری این فصل تا اواخر بهار ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد، اما باتوجه‌به شرایطی که به‌خاطر شیوع کرونا وجود دارد، معلوم نیست تیم سازنده بتوانند زمان‌بندی‌های تعیین شده را رعایت کنند. به‌نظر می‌رسد که در بهترین حالت، پخش فصل سوم The Boys از اواخر سال ۲۰۲۱ یا از اوایل ۲۰۲۲ آغاز شود.

داستان کلی مجموعه The Boys در دنیایی جریان دارد که ابرقهرمانان فاسد در آن زندگی می‌‌کنند. آن‌ها گروهی به نام «هفت» را تشکیل داده‌اند و برای منافع خودشان، از قدرت‌هایی که دارند سوءاستفاده می‌کنند. برای مقابله با این ابر-ضدقهرمانان، یک گروه دیگر به اسم «پسران» (The Boys) تشکیل شده که هدف آن‌ها جلوگیری از اقدامات گروه هفت است. رهبری گروه پسران را فردی به اسم «بیلی باچر» (با بازی کارل اربن) به عهده دارد و رئیس گروه هفت نیز «هوم‌لندر» (با بازی آنتونی استار) است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده