نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۳۰

تکذیب بازگشت کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا به دنیای سینمایی مارول

بعد از شایعاتی که درباره احتمال بازگشت کریس ایوانز به‌عنوان شخصیت کاپیتان آمریکا مطرح شده بود، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو حالا به‌صورت عمومی به رد این شایعه پرداخته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعات بازگشت کریس ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا به دنیای سینمایی مارول تکذیب شده است. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو در مصاحبه با نشریه اینترتینمنت ویکلی گفته که فکر می‌کند این شایعه پیش از این توسط خود ایوانز رد شده باشد. کریس ایوانز در توییتی که در ماه ژانویه منتشر کرده بود به‌صورت غیرمستقیم بازگشت خود در نقش کاپیتان آمریکا را رد کرده و درباره این شایعه می‌نویسد: «این خبر برای من هم تازگی داشت.» حالا به‌نظر می‌رسد که فایگی تصمیم گرفته یک بار برای همیشه این شایعه را تکذیب کرده و پرونده‌ی آن را ببندد.

«من معمولاً به‌صورت قطعی به چیزی پاسخ منفی نمی‌دهم؛ چراکه این روزها می‌توان انتظار هر اتفاق غیرمنتظره‌ای را داشت. اما درباره این شایعه، فکر می‌کنم که خود ایوانز نیز بلافاصله به تکذیب آن پرداخت.»

لذا به‌نظر می‌رسد که با وجود امیدوار شدن طرفداران کاپیتان آمریکا برای بازگشت این بازیگر محبوب در این نقش، کار ایوانز با MCU تمام شده است. هرچند همیشه این احتمال وجود دارد که هم ایوانز و هم فایگی درحال گمراه کردن طرفداران برای رقم زدن یک اتفاق غیرمنتظره و غافلگیر کننده باشند، اما همان‌طور که رئیس مارول استودیو به آن اشاره کرد، او معمولاً به هیچ چیزی پاسخ قاطع «نه» نمی‌دهد. لذا به‌نظر نمی‌رسد که پاسخ او در اینباره جنبه‌ی دیگری داشته باشد.

شخصیت کاپیتان آمریکا در دنیای سینمایی مارول

این در حالی است که نشریه ددلاین در ماه ژانویه از مذاکرات اولیه ایوانز با مارول استودیو برای بازگشت دوباره او در نقش استیو راجرز گزارش داده بودکریس ایوانز سابقه بازی در هفت فیلم دنیای سینمایی مارول شامل Captain America: The First Avenger ،Avengers ،Captain America: The Winter Soldier ،Avengers: Age of Ultron ،Captain America: Civil War، Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame را در کارنامه دارد.

اما عدم بازگشت ایوانز در نقش کاپیتان آمریکا به معنای پایان کار این کاراکتر در آینده‌ی دنیای سینمایی مارول نخواهد بود. درواقع سریال جدید شبکه دیزنی پلاس یعنی The Falcon and the Winter Soldier ادامه‌ی سرنوشت کاپیتان آمریکا را رقم خواهد زد. شما می‌توانید با مراجعه به لینک مطالب پیش رو، به تریلرهایی که تاکنون از این سریال مورد انتظار منتشر شده، نگاهی داشته باشید.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده