نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۱

اولین ویدیوهای رسمی سریال The Falcon and the Winter Soldier؛ انتشار تریلر جدید

مارول استودیو به‌تازگی دو ویدیو رسمی، یک ویدیو پشت صحنه و یک تریلر کوتاه دیگر از سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو ویدیوها و تریلر جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) را منتشر کرده است. به مناسبت پخش اولین قسمت برای منتقدان، مارول دو ویدیو رسمی از این سریال را منتشر کرده که در یک ویدیو باکی بارنز و سم ویلسون در مورد دشمنان این سریال که قدرت و توانایی ظاهرا مشابه وینتر سولجر دارند، صحبت می‌کنند و در ادامه بحث‌ آن‌ها به جادوگران و گاندالف می‌رسد. ویدیو دوم نیز باکی و سم درون هواپیما هستند و در ادامه فالکون از هواپیما به بیرون می‌پرد و در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

منتقدانی که اولین واکنش خود از تماشا قسمت اول سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده‌اند، به ستایش صحنه‌های اکشن و پرداخت بیشتر به شخصیت پرداخته‌اند و معتقد هستند که این سریال بیش از هر اثر دیگر دنیای سینمایی مارول حکم دنباله مستقیم برای فیلم Captain America: The Winter Soldier دارد و حال و هوایی مشابه و نزدیکی به هم دارند. نقدهای سریال پنج‌شنبه شب منتشر خواهد شد. همچنین مارول ویدیویی از پشت صحنه سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده است:

دانلود از آپارات

علاوه‌براین سه ویدیو، یک تبلیغ تلویزیونی یا تریلر کوتاه دیگر از سریال The Falcon and the Winter Soldier نیز منتشر شده است که این تریلر نیز حاوی تصاویر جدیدی است:

دانلود از آپارات

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین مجله امپایر شماره جدید خود را به سریال The Falcon and the Winter Soldier اختصاص داده و دو تصویر روی جلد منتشر کرده که در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

جلد شماره یک سریال The Falcon and The Winter Soldier در شماره جدید مجله امپایر

جلد شماره 2 سریال The Falcon and The Winter Soldier در شماره جدید مجله امپایر

پخش سریال The Falcon and The Winter Soldier از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. در خبری دیگر تعداد مشترکین دیزنی پلاس از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر نیز عبور کرد تا سرعت رشد بالای این سرویس استریم نوپا همچنان ادامه داشته باشد. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده