نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱

تریلر نهایی سریال The Falcon and the Winter Soldier

مارول استودیو تریلر نهایی سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده که حاوی تصاویر بیشتری از صحنه‌های اکشن و اتفاقات این سریال است.

اوایل این هفته بود که همزمان با پخش قسمت اول برای منتقدان، مارول استودیو ویدیوها و تریلر جدیدی از سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلرهای جدیدی از سریال بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. مارول دقایقی پیش تریلر نهایی سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرد که حاوی تصاویر زیادی از اتفاقات این سریال است و همچنین تصاویر بیشتری از صحنه‌های اکشن و گروه شرور سریال با قدرتی مشابه وینتر سولجر را نیز شاهد هستیم و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

البته طبق معمول شاهد تصاویر زیادی از بارون زیمو، شارون کارتر یا US Agent نیستیم و تصاویر این شخصیت‌ها همان تصاویر تریلرهای قبلی بودند. همچنین مارول شب گذشته تریلر کوتاه دیگری از سریال The Falcon and the Winter Soldier را منتشر کرده که تمرکز آن روی صحنه‌های اکشن سریال است:

دانلود از آپارات

همچنین مجله امپایر که شماره جدید خود را به سریال The Falcon and the Winter Soldier اختصاص داده بود، امروز دو تصویر جدید از سریال بعدی دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است که در یک تصویر باکی بارنز و سم ویلسون دیده می‌شوند و در تصویر دیگر شاهد نمای جدیدی از بارون زیمو با ماسک بنفش این شخصیت شرور هستیم که در مقابل یک آتش ایستاده و آن را نگاه می‌کند:

آنتونی مکی در نقش فالکون و سباستین استن در نقش باکی بارنز در جاده در سریال The Falcon and the Winter Soldier

دنیل برول در نقش بارون زیمو در حال تماشا کردن آتش در سریال The Falcon and the Winter Soldier

سباستین استن، آنتونی مکی، دنیل برول، امیلی ونکمپ، وایت راسل، جورج سنت پیر، میکی ایشیکاوا، دزموند چیام، کارل لامبلی، ارین کلیمن، دنی رامیرز، ادپرو اودیه و نوا میلز، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Falcon and The Winter Soldier حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. پخش سریال The Falcon and The Winter Soldier از تاریخ ۱۹ مارس (۲۹ اسفند) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. در خبری دیگر تعداد مشترکین دیزنی پلاس از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر نیز عبور کرد تا سرعت رشد بالای این سرویس استریم نوپا همچنان ادامه داشته باشد. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده