نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۵

اشاره به شروع دوران تاریک در تصاویر جدید فاش شده از فصل چهارم سریال Stranger Things

تصاویر جدیدی از پشت صحنه فصل چهارم سریال Stranger Things منتشر شده که ممکن است به یک اتفاق تاریک اشاره داشته باشد.

مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 4 (اتفاقات ناآشنا 4) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا همچنان ادامه دارد و حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فصل چهارم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) منتشر شده است. طبق این تصاویر، ظاهرا دنیای وارونه یک منطقه در هاوکینز را فرا گرفته و نمی‌تواند نشانه خوبی باشد و ممکن است اشاره‌ای به شروع یک دوران تاریک در فصل چهارم این سریال داشته باشد. این تصاویر به خوبی فضای دهه هشتاد میلادی را نشان می‌دهند و در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، وینونا رایدر، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، رابرت انگلاند، جیمی کمپبل بور، ادورادو فرانکو و جوزف کوئین، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. مانند سه فصل گذشته وظیفه ساخت فصل چهارم این سریال نیز بر عهده برادران دافر خواهد بود. پیش از این تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید سریال Stranger Things 4 منتشر شده بود که در آن شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی بودیم.

علاوه‌براین، راس دافر در یک مصاحبه توضیح داده بود که این برای اولین‌بار است که آن‌ها پیش از تولید یک فصل از سریال Stranger Things، تمامی فیلمنامه‌های یک فصل سریال را نوشته و تکمیل کرده‌اند و این موضوع باعث شده بود تا آن‌ها نگاه کلی و بهتری برای رفع نواقص آن داشته باشند. همچنین برادران دافر در مصاحبه با هالیوودریپورتر تایید کردند که سریال Stranger Things 4 قرار نیست فصل پایانی آن باشد، اما از هم‌اکنون یک پایان برای آن در نظر گرفته شده است.

 انتظار می‌رود سریال Stranger Things 4 در طول سال ۲۰۲۱ یا اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه Netflix منتشر شود. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده