نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۸

پیوستن پنج بازیگر جدید به تام کروز در قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible

کریستوفر مک‌کوری از اضافه شدن پنج بازیگر دیگر به جمع بازیگران قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible با بازی تام کروز خبر داده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) به اواخر خود نزدیک شده است که در طول آن شاهد فیلم‌برداری این فیلم اکشن در کشورهایی مثل انگلیس، نروژ، ایتالیا و امارات بوده‌ایم و حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران بیشتری در قسمت هفتم و هشتم فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. کری الویس با سابقه بازی در فیلم The Princess Bride، ایندیرا وارما با سابقه بازی در سریال Game of Thrones، راب دلینی با سابقه بازی در فیلم Deadpool 2، چارلز پارنل با سابقه بازی در فیلم Top Gun: Maverick و مارک گیتیس با سابقه بازی در سریال شرلوک، پنج بازیگر جدیدی هستند که حضور آن‌ها در دو قسمت آینده فیلم مأموریت غیر ممکن تایید و اعلام شده است.

علاوه‌براین ۵ بازیگر، تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این حضور آن‌ها در قسمت‌های جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است. کریستوفر مک‌‌کوری که پیش از این وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Mission Impossible: Rogue Nation (مأموریت غیر ممکن: ملت سرکش) و فیلم Mission Impossible: Fallout (مأموریت غیر ممکن: فال اوت) را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمت جدید فیلم Mission Impossible نیز بازگشته است.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود. همچنین فیلم Mission Impossible 7 قرار است ۴۵ روز پس از اکران ازطریق سرویس استریم پارامونت پلاس منتشر شود. علاوه‌براین، تولید دو قسمت آینده فیلم Mission Impossible قرار نیست دیگر پشت سرهم باشد و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 8 در زمان دیگری انجام خواهد شد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده