نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۴

تغییر برنامه تولید فیلم ماموریت غیرممکن 8 به خاطر تام کروز

با نزدیک شدن به پایان فرایند ساخت Mission: Impossible 7، تصمیم پارامونت برای ساخت قسمت هشتم این مجموعه بلافاصله بعد از اتمام قسمت هفتم تغییر کرده است.

منابع خبری از تغییر رویکرد استودیوی پارامونت برای فیلم‌برداری پشت سر هم قسمت‌های هفتم و هشتم مجموعه مأموریت غیرممکن خبر می‌دهند. ظاهراً این تصمیم صرفاً به‌دلیل تغییر زمان‌بندی اکران فیلم‌ها در پی ادامه شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است. در حال حاضر تام کروز ستاره این فیلم باید قبل از آغاز فیلم‌برداری مأموریت غیرممکن ۸ به مسئولیت‌های تبلیغاتی خود برای فیلم Top Gun: Maverick که در تاریخ ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ اکران خواهد شد مشغول شود. بعد از آن یک وقفه کوتاه در روند کار ایجاد شده و سپس پروژه Mission: Impossible 8 استارت خواهد خورد. سازندگان این فیلم امیدوارند که این اتفاق بعد از پایان همه‌گیری ویروس کرونا صورت گیرد.

کریستوفر مک‌کوایر کارگردان فیلم مأموریت غیرممکن 7 پست جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که شایعات توقف تولید Mission: Impossible 7 به‌دلیل محدودیت‌های سفرهای هوایی را رد می‌کند. براین اساس، تیم سازندگان این فیلم تمامی مراحل ساخت و تولید را با موفقیت به پایان رسانده و بعد از پایان آخرین بخش از فیلم‌برداری پروژه در خاور میانه به سمت لندن بازگشتند. اقدامات تکمیلی آماده‌سازی فیلم در انگلستان پیگیری می‌شود.

تام کروز در فیلم ماموریت غیرممکن ۷

شرکت پارامونت پیکچرز پس از موفقیت فیلم‌های Mission: Impossible-Fallout (مأموریت غیرممکن: فال‌اوت) و Mission: Impossible – Rogue Nation (مأموریت غیرممکن – ملت یاغی) قرارداد جدیدی با کریستوفر مک‌کوری امضا کرد و وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی دو دنباله‌ی بعدی مجموعه را به او سپرد. تام کروز، ونسا کربی، هایلی اتول، ربکا فرگوسن، سایمون پگ، وینگ ریمز (بازیگر فیلم Pulp Fiction)، هنری چرنی، بازیگر سریال Supergirl (سوپرگرل)، شیا ویگهام، بازیگر فیلم Joker (جوکر) و پام کلمنتیئف، بازیگر فیلم Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) در فیلم‌ Mission: Impossible 7 به ایفای نقش می‌پردازند.

در تقویم برنامه‌ریزی بلاک‌باسترهای سینما، Mission: Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) پیش‌بینی شده است. این یک دستاورد بزرگ برای تیم سازندگان این اثر محسوب می‌شود چراکه اکثر زمان فیلم‌برداری این فیلم با بدترین شرایط شیوع ویروس کرونا در جهان همزمان شده و تمهیدات سخت گیرانه بهداشتی بین اعضای تیم سازندگان آن قابل تحسین بوده است. فعلاً برنامه‌ریزی پارامونت برای اکران Mission: Impossible 8 در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) بدون تغییر باقی مانده است. البته این شرکت درباره تغییر رویکرد خود درباره ساخت قسمت هشتم، به‌صورت رسمی واکنشی نشان نداده است.

اگر شما هم از طرفداران مجموعه محبوب مأموریت غیرممکن هستید، نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده