نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۱

تام کروز در حال دویدن در اولین تصویر رسمی فیلم Mission: Impossible 7

کریستوفر مک‌کوری، کارگردان فیلم Mission: Impossible 7 اولین تصویر رسمی این فیلم اکشن را منتشر کرده که در آن شاهد حضور تام کروز در حال دویدن هستیم.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 7 (مأموریت غیر ممکن ۷) به اواخر خود نزدیک شده است که در طول آن شاهد فیلم‌برداری این فیلم اکشن در کشورهایی مثل انگلیس، نروژ، ایتالیا و امارات بوده‌ایم و حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی قسمت هفتم فیلم Mission Impossible (مأموریت غیر ممکن) منتشر شده است. کریستوفر مک‌کوری، کارگردان این فیلم اکشن جاسوسی این تصویر را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن تنها شاهد حضور تام کروز، بازیگر نقش ایتن هانت هستیم که ظاهرا در یک کوچه باریک در حال دویدن است:

تام کروز در نقش ایتن هانت در حال دویدن در کوچه باریک در فیلم Mission: Impossible 7

صحنه‌های دویدن ایتن هانت در دنیا مأموریت غیر ممکن از شهرت زیادی برخودار است و حتی این تصویر با اینکه جزئیات زیادی از آن مشخص نیست، اما وعده یک صحنه دویدن مشهور دیگر این مجموعه فیلم اکشن در قسمت هفتم فیلم Mission: Impossible را می‌دهد. تام کروز، ربکا فرگوسن، هایلی اتول، اسای مورالس، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی و وینگ ریمز، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید و اعلام شده است.

فیلم Mission Impossible 7 برای اکران در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است و به‌دنبال آن فیلم Mission Impossible 8 قرار است در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۲۲ (۱۳ آبان ۱۴۰۱) اکران شود. همچنین فیلم Mission Impossible 7 قرار است ۴۵ روز پس از اکران ازطریق سرویس استریم پارامونت پلاس نیز منتشر شود. همچنین تولید دو قسمت آینده فیلم Mission Impossible قرار نیست دیگر پشت سرهم باشد و مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mission Impossible 8 در زمان دیگری انجام خواهد شد.


منبع Empire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده