نویسنده: عارف حسین پور
// پنجشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۹

حضور شخصیت کابال در پوستر جدید فیلم Mortal Kombat

پوستر جدیدی از فیلم Mortal Kombat منتشر شده که در آن شخصیت‌های مختلف این مجموعه از جمله کابال دیده می‌شوند.

به‌تازگی پوستر جدیدی از ریبوت فیلم Mortal Kombat منتشر شده که شخصیت‌های مختلف این فیلم را به نمایش می‌گذارد. این پوستر کامل‌ترین تصویری که تا به امروز از شخصیت کابال در این فیلم منتشر شده است را نشان‌مان می‌دهد. این شخصیت که در اکثر بازی‌های مجموعه Mortal Kombat حضور داشته، در پوستر جدید فیلم در سمت راست سایر شخصیت‌ها دیده می‌شود. باتوجه‌به حضور او در این پوستر، می‌توان حدس زد که کابال نقش مهمی در فیلم داشته باشد که این موضوع برای طرفداران این مبارز خوشحال‌کننده خواهد بود.

در ادامه می‌توانید پوستر جدید فیلم مورتال کامبت را مشاهده کنید و کابال را در سمت راست تصویر، کنار ملینا ببینید. او ماسک معروفش را به چهره دارد و مثل همیشه با چشمان قرمز رنگ دیده می‌شود. لباس کابال، استایل نظامی دارد و شمشیر قلاب‌دارش هم در تصویر مشاهده می‌شود. این پوستر در حساب توییتر فیلم مورتال کامبت منتشر شد و در توضیح آن آمده است: «مبارز خود را انتخاب کنید: کول یانگ، سونیا بلید، جکس بریگز، اسکورپیون، ساب-زیرو، شانگ تسونگ، ملینا و کابال. مورتال کامبت در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) به روی پرده می‌رود و در HBO Max نیز استریم می‌شود.»

پوستر فیلم مورتال کامبت با حضور شخصیت کابال

وقتی اولین تریلر از فیلم Mortal Kombat منتشر شد، در یک صحنه کوتاه شاهد مبارزه کابال بودیم. اما چون این شخصیت از نمای پشت نشان داده شده بود، خیلی‌ها در مورد حضور او در فیلم تردید داشتند و مطمئن نبودند که مبارز نشان داده شده، همان کابال باشد. مخصوصا که در نمایش‌های بعدی فیلم هیچ اشاره‌ای به کابال نشده بود. اما حالا مشخص شده که این شخصیت در فیلم حضور دارد و احتمالا نقش پررنگی هم در داستان ایفا می‌کند.

کابال اولین‌بار در بازی Mortal Kombat 3 به گیمرها معرفی شد. او عضو سابق سازمان جنایتکار «بلک دراگون»، متعلق به «کینو» است. پس از حمله شائو کان از دنیای خارج، کابال یکی از افرادی بود که برای نجات زمین در مقابل او ایستاد. در مبارزه با افراد شائو کان، صورت کابال به طرز فجیعی می‌سوزد و ریه‌های او نیز آسیب می‌بینند. به همین خاطر او از یک ماسک مخصوص استفاده می‌کند که هم صورتش را می‌پوشاند و هم به نفس کشیدن او کمک می‌کند. کابال دو ویژگی اصلی دارد که در مبارزات هم از آن‌ها استفاده می‌کند؛ یکی پوشیدن چکمه‌های مخصوص که سرعت بسیار بالایی به او می‌دهند و دومی مبارزه با شمشیر قلاب‌دار.

کابال دارای فیتالیتی‌های معروفی است که در بازی‌های مورتال کامبت شاهد آن‌ها بوده‌ایم. مثلا افرادی که بازی Mortal Kombat 11 را تجربه کرده‌اند، احتمالا دو تا از فیتالیتی‌های او به نام Road Rash و Hooked را به‌خاطر دارند. در اولی، او با شمشیر قلاب‌دار، پای حریفش را می‌گیرد و با سرعت، درحالی‌که صورت حریف روی زمین کشیده می‌شود، او را به‌دنبال خودش می‌کشد و درنهایت هم به دو نیم تقسیم می‌کند. در فیتالیتی دوم هم کابال با استفاده از دو شمشیر قلاب‌دار، اعضای مختلف بدن حریف را قطع می‌کند. باید ببینم آیا این حرکات کابال در فیلم هم مورد استفاده قرار می‌گیرند یا خیر.

فیلم جدید مورتال کامبت به کارگردانی سایمون مک‌کوید و براساس فیلمنامه‌ای از گرگ روسو و دیو کالاهام ساخته می‌شود و جیمز وان به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد. اخیرا مک‌کوید مصاحبه‌ای با مجله توتال فیلم انجام داد و از صحنه‌های خشونت‌آمیز فیلمش گفت. شما می‌توانید بخش‌های از این مصاحبه را در زومجی بخوانید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده