نویسنده: عارف حسین پور
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

خشونت بالای فیلم مورتال کامبت از زبان کارگردان این اثر

سایمون مک‌کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat به‌تازگی در یک مصاحبه درباره میزان خشونت این فیلم و صحنه‌های مبارزه آن صحبت کرد.

کارگردان فیلم مورتال کامبت، قبلا به طرفداران اطمینان داده بود که در این فیلم شاهد مبارزات زیادی خواهیم بود. به هر حال این فیلم بر اساس یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ بازی‌های فایتینگ در کل تاریخ ساخته می‌شود و همه انتظار دارند که بیش از هر چیز دیگر، در آن به تماشای مبارزه کردن قهرمانان مختلف بنشینند. خوشبختانه برخلاف فیلم قبلی Mortal Kombat، سازندگان این یکی قول داده‌اند که در نمایش فیتالیتی‌های خونین چیزی کم نمی‌گذارند.

سایمون مک‌کوید، کارگردان فیلم جدید مورتال کامبت، به‌تازگی مصاحبه‌ای با مجله توتال فیلم انجام داد و در آن، درباره میزان خشونت و همچنین مبارزات این فیلم صحبت کرد. او در این باره توضیح داد: «بعضی از مبارزات بزرگ هستند و برخی دیگر کوچک؛ اما هدف اصلی من این بود که تمام مبارزه‌ها معنای خاصی داشته باشند. من یک چیز عادی و عمومی نمی‌خواستم و دوست نداشتم چیزی را ببینیم که در تمام فیلم‌های اکشن وجود دارد. تیم بدلکاری ما بسیار شگفت‌انگیز بودند و آنها چیزهای خارق‌العاده‌ای را طراحی کرده‌اند.»

در ادامه می‌توانید یک تصویر اختصاصی از فیلم جدید Mortal Kombat را مشاهده کنید که توتال فیلم آن را منتشر کرده است. این تصویر چین هان، بازیگر سنگاپوری را نشان می‌دهد که در فیلم مورتال کامبت، نقش شخصیت شرور «شانگ تسونگ» را ایفا می‌کند. گفتنی است که در فیلم سال ۱۹۹۵ مورتال کامبت، کری هیروکی تاگاوا، بازیگر معروف ژاپنی نقش این شخصیت را بازی کرده بود.

شانگ تسونگ در فیلم Mortal Kombat

مک‌کوید در ادامه این مصاحبه گفت: «این [فیلم] بسیار بی‌رحمانه است. ما زمان زیادی را صرف صحبت کردن درباره خون و اینکه به چه شکلی نمایش داده شود، کردیم. ولی ما می‌خواستیم این کار را به شکلی هوشمندانه انجام دهیم. باید کاری کنیم که معنای خاصی داشته باشد و همچنین باید مراقب باشیم. زمانی که لازم است آن را (میزان استفاده از خون) به حداکثر برسانیم، این کار را خواهیم کرد؛ بنابراین کسی ناراحت یا آزرده نمی‌شود. لحظه‌‌ای [در فیلم] وجود دارد که امروز دیدم و از خوشحالی پریدم! هر روز که به اتاق تدوین می‌روم، شبیه صبح کریسمس هیجان‌انگیز است. من به آنجا می‌روم و تیم جلوه‌های ویژه، افکت‌های خاص خود را روی تصاویر استفاده می‌کنند و همه چیز جان می‌گیرد. بی‌صبرانه منتظرم که شما هم این تصاویر را ببینید.»

حدود ۲۵ سال از اکران فیلم قبلی موتال کامبت می‌گذرد، اما حالا که فیلم جدید به زمان اکرانش نزدیک می‌شود، صحبت‌هایی در رابطه با ساخت دنباله‌های دیگر برای آن شده است. بعید نیست اگر فیلم جدید در گیشه موفق عمل کند، چیزی شبیه دنیای سینمایی مارول را برای مورتال کامبت هم شاهد باشیم؛ هر چند مک‌کوید معتقد است که نباید در این باره عجله کنند. او می‌گوید: «اگر بخواهم صادقانه بگویم، طرفدارها باید در این زمینه تصمیم بگیرند. وقتی به بازی‌های این مجموعه، دنیاها، داستان‌ها و شخصیت‌هایی که خلق کرده‌اند نگاه می‌کنیم، مشخصا چیزهای زیادی برای پرداختن به آنها وجود دارد. اما اجازه بدهید فعلا مغرور نشویم و تلاش کنیم که اولین قدم را به درستی برداریم.»

فیلم جدید Mortal Kombat در واقع سومین فیلمی است که از این مجموعه ساخته می‌شود. فیلم اول را پل اندرسون، کارگردان فیلم‌های رزیدنت اویل کارگردانی کرده بود که در سال ۱۹۹۵ اکران شد. سپس فیلم Mortal Kombat: Annihilation در سال ۱۹۹۷ به روی پرده رفت که جان آر. لئونتی کارگردان این فیلم بود. فیلم جدید هم به کارگردانی سایمون مک‌کوید و بر اساس فیلمنامه‌ای از گرگ روسو و دیو کالاهام ساخته می‌شود و جیمز وان (کارگردان فیلم Aquaman) به عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور دارد. بازیگران اصلی فیلم جدید Mortal Kombat عبارتند از:

  • جو تسلیم (در نقش ساب زیرو)
  • هیرویوکی سانادا (در نقش اسکورپیون)
  • تادانوبو آسانو (در نقش ریدن)
  • سیسی استرینگر (در نقش ملینا)
  • جسیکا مک‌نامی (در نقش سونیا بلید)
  • لودی لین (در نقش لیو کانگ)
  • مک هوآنگ (در نقش کونگ لائو)
  • الیسا کدول (در نقش نیتارا)
  • چین هان (در نقش شانگ تسونگ)
  • لوییس تن (نقش نامشخص)

فیلم جدید مورتال کامبت در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) به‌طور همزمان با اکران در سینماها، از شبکه HBO Max هم پخش خواهد شد. شما می‌توانید اولین تریلر این فیلم را اینجا تماشا کنید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده