نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

حضور ناتالی پورتمن در تصاویر و ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Thor 4

تصاویر و یک ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است که در آن شاهد حضور ناتالی پورتمن و تسا تامپسون هستیم.

از ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما در استودیوهای فیلمسازی فاکس در شهر سیدنی در کشور استرالیا آغاز شد و تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نیز منتشر شد که در آن شاهد حضور ثور و اعضای نگهبانان کهکشان بودیم. در ادامه مدتی پیش تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor منتشر شد که این تصاویر به حضور افتخاری چند بازیگر مثل مت دیمون و سم نیل اشاره می‌کرد.

حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر و یک ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده است. در این تصاویر شاهد حضور ناتالی پورتمن در نقش جین فاستر هستیم که ظاهرا به آزگارد جدید یا مکانی مشابه سفر کرده و در گروهی دیگر از تصاویر شاهد بازگشت تسا تامپسون در نقش والکری هستیم که برخلاف ظاهر قبلی کت‌وشلواری به سبک فیلم مردان سیاه‌پوش بر تن دارد و همچنین اسب او نیز قابل مشاهده است و یک شخص ناشناس دیگر نیز در این تصاویر حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه‌بر تصاویر منتشر شده، یک ویدیو هم از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder فاش شده که در آن بدلکار ناتالی پورتمن را می‌توانیم مشاهده کنیم که گفته می‌شود در این صحنه ظاهرا جین فاستر در حال تبدیل شدن به ثور مونث یا مایتی ثور است. اخطار اسپویل: اگر دوست ندارید این صحنه را پیش از انتشار فیلم مشاهده کنید، پیشنهاد می‌کنم به تماشای آن نپردازید:

دانلود از آپارات

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده