نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۴۳

حضور نسخه تقلبی ثور، لوکی و هلا در تصاویر جدید فیلم Thor 4

تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شده که حکایت از بازسازی یکی از صحنه‌های محبوب قسمت قبلی دارد.

از ماه گذشته بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما در استودیوهای فیلمسازی فاکس در شهر سیدنی در کشور استرالیا آغاز شد و حتی تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول نیز منتشر شده است. حال طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor فاش شده که از حضور افتخاری چند بازیگر برای بازی در نقش نسخه نمایش یا تقلبی شخصیت‌های فیلم از جمله هلا می‌دهد.

در این تصاویر که توسط Daily Mail منتشر شده، شاهد حضور ملیسا مک‌کارتی، بازیگر نامزد دریافت ۲ جایزه اسکار هستیم که نقش هلا را در یک تئاتر بر عهده دارد و بن فالکون، همسر مک‌کارتی نیز دیده می‌شود. همچنین در این تصاویر شاهد بازگشت لوک همسورث در نقش ثور، مت دیمون در نقش لوکی و سم نیل در نقش اودین به‌همراه تایکا وایتیتی هستیم که در حال بازسازی برخی از صحنه‌های فیلم Thor: Ragnarok در فیلم Thor: Love and Thunder هستند که یک سازه بزرگ نیز برای اجرای این نمایش ایجاد شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

صحنه تئاتر یا نمایش را پیش از این در فیلم Thor: Ragnarok دیده بودیم که در آن پس از غیبت ثور، حالا لوکی برای خوش‌گذرانی نمایشی را براساس اتفاقات فیلم Thor: The Dark World ترتیب داده بود که البته لوکی نسخه نسبتا متفاوتی از اتفاقات فیلم را در این نمایش برای مردم آزگارد به نمایش گذاشته بود. این صحنه در فیلم Thor: Ragnarok توانست مورد توجه قرار بگیرد و حالا ظاهرا دوباره قرار است شاهد این نمایش جالب اینبار در یک صحنه بزرگ‌تر باشیم، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. 

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده است. کریس همسورث، کریستین بیل، ناتالی پورتمن، تسا تامپسون، کریس پرت، دیو باتیستا، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، جیمی الکساندر و تایکا وایتیتی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Thor 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده