نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

ظاهر متفاوت ثور و استار لرد در تصاویر جدید فیلم Thor 4

اولین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder ظاهر متفاوت کریس همسورث و کریس پرت را نشان می‌دهد.

از سه‌شنبه هفته گذشته بود که مراحل مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder (تور: لاو و تاندر) رسما در استودیوهای فیلمسازی فاکس در شهر سیدنی در کشور استرالیا آغاز شد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید قسمت جدید فیلم Thor فاش شده است. در اولین تصاویر از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder شاهد حضور کریس همسورث در نقش ثور و کریس پرت در نقش استار لرد هستیم که هر یک ظاهر متفاوتی نسبت به حضورهای قبلی خود در دنیای سینمایی مارول دارند.

درواقع به‌نظر می‌رسد که ظاهر ثور و استار لرد در فیلم Thor: Love and Thunder از نسخه‌های کلاسیک این شخصیت‌ها الگو گرفته شده باشد که البته لباس ثور حداقل اینطور نیست و کاملا متفاوت‌تر از چیزی است که طرفداران انتظارش را دارند. علاوه‌براین، اگرچه در تصاویر منتشر شده شاهد حضور ناتالی پورتمن، کریستین بیل یا تسا تامپسون نیستیم، اما در تصاویر دیگر می‌توان کارن گیلان در نقش نبولا و شان گان در نقش کراگلین را نیز مشاهده کرد:

وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Thor: Love and Thunder بر عهده تایکا وایتیتی است که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم Thor: Ragnarok را بر عهده داشته بود. همچنین جنیفر کیتین رابینسون به وایتیتی در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده است. اوایل هفته گذشته بود که تصاویری از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید فیلم Thor: Love and Thunder منتشر شد که گفته می‌شود این سازه‌ها درواقع بخشی از سیاره محل تولد و زندگی شخصیت شرور و منفی گور سلاخ خدایان (Gorr the God Butcher) با بازی کریستین بیل است.

فیلم Thor: Love and Thunder قرار است در تاریخ ۶ می ۲۰۲۲ (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده