نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۷

تاریخ اکران فیلم A Quiet Place 2 جلو افتاد

پارامونت در اتفاقی غیر معمول از جلو افتاده تاریخ اکران فیلم A Quiet Place Part 2 خبر داده و حالا این فیلم ترسناک قرار است در بهار آینده اکران شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) دوباره تغییر کرده است، اما اینبار این فیلم ترسناک قرار است چند ماه زودتر از زمان اعلام شده اکران شود. دنباله فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور ۱۴۰۰) اکران شود، اکنون اکران آن چند ماه جلو افتاده و قرار است در روز یادبود یعنی در تاریخ ۲۸ می ۲۰۲۱ (۷ خرداد ۱۴۰۰) روی پرده‌های سینما برود.

امیلی بلانت در نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز در نقش ریگن ابوت، نوآ جوپ در نقش مارکوس ابوت، کیلین مورفی و جایمن هانسو، از جمله بازیگرانی هستند که در دنباله فیلم A Quiet Place حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند قسمت اول، جان کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 را نیز بر عهده داشته است. جان کرازینسکی این خبر را در توییتر رسمی خود اعلام کرد و به‌نظر می‌رسد که باتوجه‌به اینکه این فیلم ترسناک قرار است ۴۵ روز پس از اکران ازطریق پارامونت پلاس نیز منتشر شود، حالا پارامونت تصمیم به اکران فیلم A Quiet Place Part 2 در تاریخ دیگری گرفته است.

امیلی بلانت و دو فرزندش در حال دویدن و فرار کردن در فیلم A Quiet Place: Part 2

پیش از این فیلم Fast and Furious 9 قرار بود در این تاریخ اکران شود که شب گذشته اکران فیلم F9 یک ماه و تا تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) عقب افتاد. قسمت اول فیلم A Quiet Place موفق شد بیش از ۳۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۵۲ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است. 

علاوه‌بر فیلم A Quiet Place: Part 2، اسپین‌آف فیلم یک مکان ساکت براساس ایده‌ای از جان کرازینسکی نیز در دست ساخت است که جف نیکولز وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه اسپین‌آف فیلم A Quiet Place را بر عهده گرفته است. اتفاقات اسپین‌آف بدون نام «یک مکان ساکت» در همان دنیای فیلم اصلی جریان دارد، اما اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. نیکولز برای کارگردانی آثاری چون فیلم Shotgun Stories، فیلم Take Shelter، فیلم Mud، فیلم Midnight Special و فیلم Loving شناخته می‌شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده